Anonym bruker Skrevet 23. mai 2018 #1 Skrevet 23. mai 2018 De få gangene mannen lager mat, så er det helt krise! I dag, svidde koteletter som ikke er stekt inni, klumpete og brent saus, men spiselige poteter. Hva gjør vi? Jeg kan ikke la barna spise rått svinekjøtt, men han blir også sint fordi ting ikke går etter planen og tar alt som kritikk. Han bestemte menyen selv. Han klarer så vidt å steke noen pølser uten at kjøkkenet er røyklagt. Jeg sier han ikke må ha full varme på, men han hører aldri. Synes også vi må kunne bytte på av ulike grunner. Jeg er ganske god på kjøkkenet, og dette er ikke for å være kravstor, men noe av det han gjør er jo helsefarlig. Si noe, eller hvordan vinkle det på en Ok måte? Anonymkode: 50ee1...ffe
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2018 #2 Skrevet 23. mai 2018 Ingen hinting eller gå rundt grøten. Si det som det er Anonymkode: 05453...253
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2018 #3 Skrevet 23. mai 2018 Enig med hun over - klar tale! Og send ham på et matkurs - vet om flere menn som har vært på mannekurs i matlaging, både nybegynner og mer gourmet. Ville ikke blitt forundret om han også forsøker å være så håpløs på kjøkkenet at du skal gi ham opp der slik at han slipper. Anonymkode: bfef1...39d
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2018 #4 Skrevet 23. mai 2018 Klar tale og sammen på kjøkkenet. Anonymkode: 05961...2ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå