Anonym bruker Skrevet 22. mai 2018 #1 Skrevet 22. mai 2018 Har dere sommertid? Fra når til når? Anonymkode: 4a65b...b6d
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2018 #2 Skrevet 22. mai 2018 Vi har ikke det der jeg jobber. Men nav har, så de som jobber i nav med kommunal ansettelse får samme gode som de i stat. Helt på trynet at vi andre ansatte da ikke får det. Men men, livet er urettferdig😉 Anonymkode: 62bbf...da2
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2018 #3 Skrevet 22. mai 2018 Sommertid er fra 15.mai til 15.oktober. Vi kan velge sommertid eller jobbe til 15:40 året rundt Anonymkode: 05da7...12f
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2018 #4 Skrevet 22. mai 2018 Hadde mulighet til det da jeg hadde kontorjobb, ja. Valgte å jobbe til 15.30 hele året for å rekke bhg. Anonymkode: f49f6...bd5
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2018 #5 Skrevet 22. mai 2018 Dette er vel ikke et gode som det sies oppi her...den tiden en får gå tidligere om sommeren,må jobbes igjen på vinteren. Akkurat som om kommune bare gir sine ansatte tidlig fri på sommeren for å være snill😂😂😂 Anonymkode: 133fb...fd5
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2018 #6 Skrevet 22. mai 2018 1.april til 1.oktober. Anonymkode: 9be81...ce5
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2018 #7 Skrevet 25. mai 2018 Nei, men vi har flexitidsordning hele året, med kjernetid fra 9-14.35 (kontorjobb, arbeidstid fra 8-15.35). Så vi kan komme og gå som vi vil utenfor kjernetiden, så lenge vi ikke har lagt møter der, hvilket vi styrer selv. I praksis har vi så mye å gjøre at det sjelden lar seg gjøre å gå tidlig, da, men muligheten er der. Anonymkode: 19052...27c
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2018 #8 Skrevet 25. mai 2018 Ikke sommertid, men flexitid. Kjernetid fra 10-14 men har svært ofte møter innenfor arbeidstiden 8:45-15:30. Anonymkode: b8a49...116
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå