Gå til innhold

Dere som jobber i kommune


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere sommertid? Fra når til når? 

Anonymkode: 4a65b...b6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke det der jeg jobber. Men nav har, så de som jobber i nav med kommunal ansettelse får samme gode som de i stat. Helt på trynet at vi andre ansatte da ikke får det. Men men, livet er urettferdig😉

Anonymkode: 62bbf...da2

Skrevet

Sommertid er fra 15.mai til 15.oktober. Vi kan velge sommertid eller jobbe til 15:40 året rundt 

Anonymkode: 05da7...12f

Skrevet

Hadde mulighet til det da jeg hadde kontorjobb, ja. Valgte å jobbe til 15.30 hele året for å rekke bhg.

Anonymkode: f49f6...bd5

Skrevet

Dette er vel ikke et gode som det sies oppi her...den tiden en får gå tidligere om sommeren,må jobbes igjen på vinteren. Akkurat som om kommune bare gir sine ansatte tidlig fri på sommeren for å være snill😂😂😂 

Anonymkode: 133fb...fd5

Skrevet

1.april til 1.oktober. 

Anonymkode: 9be81...ce5

Skrevet

Nei, men vi har flexitidsordning hele året, med kjernetid fra 9-14.35 (kontorjobb, arbeidstid fra 8-15.35). Så vi kan komme og gå som vi vil utenfor kjernetiden, så lenge vi ikke har lagt møter der, hvilket vi styrer selv.

I praksis har vi så mye å gjøre at det sjelden lar seg gjøre å gå tidlig, da, men muligheten er der.

Anonymkode: 19052...27c

Skrevet

Ikke sommertid, men flexitid. Kjernetid fra 10-14 men har svært ofte møter innenfor arbeidstiden 8:45-15:30.

Anonymkode: b8a49...116

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...