Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #1 Skrevet 21. mai 2018 Hvor ofte kysser dere?gir hverandre kjærtegn?sex? Vi er blitt helt fraværende på det området!Sex 1 gang i mnd på det meste, kysse gjør vi like"ofte".... Anonymkode: ef4f8...619
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #2 Skrevet 21. mai 2018 Nå er jeg singel, men jeg kan ikke være i et forhold med en mann som ikke er like glad i fysisk nærhet som jeg selv er. Så kyss, klem og det å ta på hverandre må være daglig tilstede for min del. Sex også, faktisk, unntatt ved sykdom og mens. Men folk er forskjellige, det viktige er at man finner en hyppighet som begge kan være fornøyd med. Fysisk nærhet får oss til å produsere mer oxytocin som er tilknytningshormonet, så det å være nær hverandre fysisk vil også styrke den mentale og følelsesmessige tilknytningen. Forskning har vist at par som har mer fysisk nærhet og hudkontakt ofte er mer villige til å kjempe for forholdene når de møter utfordringer. Tenk tilbake til hvordan dere hadde det da dere var forelsket, og snakk sammen om hva som har endret seg, hva dere kan gjøre for å få tilbake mer av kjærestefølelsene, intimiteten og spontaniteten i forholdet. Anonymkode: 39908...f87
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #3 Skrevet 21. mai 2018 Vi klemmer, kysser og er nær hverandre flere ganger om dagen, hver dag. Sex er ikke så lett å finne tid og overskudd til u hverdagen, men vi får til en til to ganger i uka. Har tre barn og har bodd sammen i 11 år, vært sammen i tolv. I nyforelsket-fasen, de første par årene, hadde vi sex hver dag. Anonymkode: 40c6d...464
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #4 Skrevet 21. mai 2018 Hver dag, hele dagen. Vi klemmer ofte, spesielt når vi går forbi hverandre og da blir det kyss også. Sitter ofte tett inntil hverandre i sofaen, og vi koser da på hverandre, kysser panne, skulder, eller hva som er i nærheten. I sengen sover vi inntil hverandre, noen ganger bare en fot eller noe, må liksom bare kjenne den andre. Men vi våkner relativt ofte opp i samme stilling som vi la oss i, og det er vanligvis i skje❤Har sex 1-7 ganger i uken. Vi er bevisste på, og opptatt av å ikke falle i den fellen at vi begynner å ta hverandre for gitt, vi vet at man må ta vare på kjærligheten, og vi to er veldig glad og takknemlig for at vi fant hverandre, og vi begge vil gjøre alt for at vi skal fortsatt være kjærester lenge ennå, selv om vi er gift❤ Vi er på fjerde året nå. Anonymkode: ae7b5...728
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2018 #5 Skrevet 22. mai 2018 Veldig lite. Når jeg er sliten gidder jeg ikke og jeg gjør mest her hjemme så jeg er alltid sliten. Anonymkode: 9fa96...116
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2018 #6 Skrevet 22. mai 2018 Kyss, kos og nærhet hver dag. Anonymkode: 5c476...728
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå