Gå til innhold

Dere med små barn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere etter barnet/barna har lagt seg ? 

 

Anonymkode: 67d4e...b93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minst mulig :P netflix eller leser en bok.

Anonymkode: b19ef...89f

Skrevet

Rydder

leser

Strikker

Ser TV

Spiller spill

 

Anonymkode: e4ad9...93f

Skrevet

Godt vi er flere som gjør mist mulig 🙈 Jeg føler meg så lat. Mannen og jeg har sett film hver kveld de siste tre, eller er det fire?, dagene og ellers er det stort sett TV titting og litt (helst ingen) rydding 😅 

HI 

Anonymkode: 67d4e...b93

Skrevet

Sover, rydder, jobber, TV, trener, leser, besøker venner osv.

Anonymkode: 4db60...6f8

Skrevet

Ideelt sett husarbeid. Reelt: tv og strikking

Anonymkode: fcf6e...f64

Skrevet

Ser på tv eller spiller dataspill. :P

Anonymkode: e5f5b...9e6

Skrevet

Vi skal vel egentlig rydde .. men småtassene faller ikke helt til ro før 21 -22, så da blir det å ligge rett ut på sofaen. 

Anonymkode: fa371...699

Skrevet

Tv

Rydde

Jobber hjemmefra

En handler 

Surfer

Bader

Anonymkode: 94749...392

Skrevet

Nå for tiden legger jeg meg samtidig med ungene 😂

Anonymkode: 393c6...6f0

Skrevet

Legger meg ofte med henne... sovner selv eller ser på serier osv på mobilen :)

Skrevet

Rydder og gjør alt klart til neste morgen. 

Også slenger jeg meg i sofaen resten av kvelden 🤭

Anonymkode: 73b94...572

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...