Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #1 Skrevet 21. mai 2018 tips til morsomme ting man kan gjøre hjemme? i 4 uker.. Anonymkode: c58de...1b7
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #2 Skrevet 21. mai 2018 Alder på barn og bosted? Anonymkode: 61c2b...e6a
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #3 Skrevet 21. mai 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Alder på barn og bosted? Anonymkode: 61c2b...e6a Barnehagealder.. Østlandet Anonymkode: c58de...1b7
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #4 Skrevet 21. mai 2018 Jeg har tenkt å investere i en sånn Aqua-play sak til mine i år. Tror det kan bli maaange timer med lek. Ellers er mine glad i små utflukter, skal ikke så mye til. Tar bussen til en park, har med piknikkurv og kubb eller krokket. Bader i en fontene. Spiser is. Anonymkode: 75e53...93d
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #5 Skrevet 21. mai 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg har tenkt å investere i en sånn Aqua-play sak til mine i år. Tror det kan bli maaange timer med lek. Ellers er mine glad i små utflukter, skal ikke så mye til. Tar bussen til en park, har med piknikkurv og kubb eller krokket. Bader i en fontene. Spiser is. Anonymkode: 75e53...93d Trodde også at Aqua play skulle bli så populært men nei. Han lekte maks med den i en halvtime før den ikke var intressan lenger,å resten av sommer lekte han ikke mer med den. Det var sure penger når den var så dyr. Anonymkode: 9f709...f91
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #6 Skrevet 21. mai 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Trodde også at Aqua play skulle bli så populært men nei. Han lekte maks med den i en halvtime før den ikke var intressan lenger,å resten av sommer lekte han ikke mer med den. Det var sure penger når den var så dyr. Anonymkode: 9f709...f91 Å nei, må tenke litt til på det, da. Her har vi samme erfaring med trampolinen, den var et bomkjøp. Anonymkode: 75e53...93d
Optatium Skrevet 21. mai 2018 #7 Skrevet 21. mai 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å nei, må tenke litt til på det, da. Her har vi samme erfaring med trampolinen, den var et bomkjøp. Anonymkode: 75e53...93d Jeg syns en del ting forandrer seg. Vi kjøpte Aqua play ifjor og den var overhodet ikke interessant. Men i år! Nå er den spennende! Forøvrig pp Østlandet er det flust av muligheter! Hunderfossen, tusenfryd, badeland, klatreparker, skog og fjell, sjø og vann, Frognerparken, Lilleputthammer, reptilpark osv.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #8 Skrevet 21. mai 2018 26 minutter siden, Optatium skrev: Jeg syns en del ting forandrer seg. Vi kjøpte Aqua play ifjor og den var overhodet ikke interessant. Men i år! Nå er den spennende! Forøvrig pp Østlandet er det flust av muligheter! Hunderfossen, tusenfryd, badeland, klatreparker, skog og fjell, sjø og vann, Frognerparken, Lilleputthammer, reptilpark osv. Østlandet... Her tar det oss 5 timer å kjøre til Hunderfossen, og det koster en liten formue i bompenger og diesel. For ikke å snakke om inngangbillettene. Tusenfryd koster også skjorta. Østlandet er ikke lite, heller. Grunnen til at vi er hjemme er dårlig råd HI Anonymkode: c58de...1b7
Optatium Skrevet 21. mai 2018 #9 Skrevet 21. mai 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Østlandet... Her tar det oss 5 timer å kjøre til Hunderfossen, og det koster en liten formue i bompenger og diesel. For ikke å snakke om inngangbillettene. Tusenfryd koster også skjorta. Østlandet er ikke lite, heller. Grunnen til at vi er hjemme er dårlig råd HI Anonymkode: c58de...1b7 Var vel i grunn derfor jeg nevnte alt fra nord til sør.. hvis dårlig råd er årsaken er det jo kjekt å nevne det i innlegget ditt da😜 forøvrig, naturen koster ikke noe. Ikke Vigelandsparken heller. Så det er mange muligheter.
Blondzilla Skrevet 21. mai 2018 #10 Skrevet 21. mai 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg har tenkt å investere i en sånn Aqua-play sak til mine i år. Tror det kan bli maaange timer med lek. Ellers er mine glad i små utflukter, skal ikke så mye til. Tar bussen til en park, har med piknikkurv og kubb eller krokket. Bader i en fontene. Spiser is. Anonymkode: 75e53...93d Jeg har også kjøpt sånn Aqua play, men ingen av mine tre gutter har brukt den. Trodde de skulle elske det, men der tok jeg visst feil.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #11 Skrevet 21. mai 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Å nei, må tenke litt til på det, da. Her har vi samme erfaring med trampolinen, den var et bomkjøp. Anonymkode: 75e53...93d Vi har aqua play på småbarnsavdelingen i barnehagen, Den er kjempepopulær blant de ungene, men den er ikke like populær blant de større barna (vi deler uteområde) Anonymkode: 6b13e...16d
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #12 Skrevet 21. mai 2018 Teltturer eller hengekøyeturer anbefales! Dager på stranda med medbrakt vannmelon, trenger ikke være dyrt å kose seg. Turer til DNT-hytter i området. Omvisning på slottet. Leke ute i en sommerstengt barnehage som dere ikke har vært i før. Bake kanelboller og invitere ungene i gata på fest. Anonymkode: 758b6...b58
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #13 Skrevet 21. mai 2018 Vi har tre små under 5 år og skal ha hjemmeferie. For meg er det viktig å komme seg litt ut hver dag, både alene, sammen eller med et (to eller tre) barn. Jeg oppsøker også venner og naboer med barn på samme alder som mine for hygge (og avlastning). Så peil inn andre som er hjemme på samme tid. Ha en miks v å invitere og å dra på besøk. Ellers er spreder en hit her! Å ha med tre små i parker er pes, så det dropper vi. Jeg (og barna) elsker strand, vann og sand, så blir nok noen turer på div strender. Og så prioriterer vi voksne å få lagt barna i tide sånn at vi får alenetid. Da tar vi et glass vin eller øl og koser oss med god mat på terrassen. Kos dere sammen Anonymkode: e6ab7...00e
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #14 Skrevet 21. mai 2018 Tips: -overnatte på trampolina -turer på biblioteket/delta i sommerles (leserkonkurranse) -finne oppskrifter på matstart.no og lage dem sammen -sykkel/gåtur med medbragt matpakke -badetur -fisketur (spør på Face om noen vil låne dere ei fiskestang) -kino i stua med popcorn en dag det regner (du kan låne mange filmer på biblioteket) -inviter venner fra skole/barnehage -besøk venner og familie Anonymkode: ec391...205
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå