Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #1 Skrevet 21. mai 2018 Bortsett fra magen og midjen er jeg fornøyd med kroppen. Burde trene litt mer for å stramme opp rumpa bare. Det jeg lurer på er om hvem som helst kan få fjernet mage- og midjefett, eller om det er strenge regler og krav? Er 163 cm høy og 64 kg. Anonymkode: 717b4...ac5
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #2 Skrevet 21. mai 2018 Kravet er vel at du kan betale... Anonymkode: 80277...a41
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #3 Skrevet 21. mai 2018 Du må også trene kardio etterpå, ellers får du kanskje fettet tilbake som bukfett. Vært gjort studier på det, og det stemte i alle fall mitt tilfelle. Jeg trente ikke. Fikk ikke fettet tilbake der det var fjernet, men buken ble merkbart større. Det er veldig usunt med bukfett, så tren. Jeg har snart trent bort mitt nå, etter at jeg leste om det tilfeldig. Hadde ikke fått beskjed om viktigheten av å trene av plastikkirurgen. Anonymkode: bb4df...41e
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2018 #4 Skrevet 22. mai 2018 Tipper at fett er et krav. Anonymkode: c4003...475
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2018 #5 Skrevet 23. mai 2018 Vær obs på at du risikerer å se «styggere» ut etter fettsuging, da det ikke er noen garanti for at det blir jevnt. Det er en risiko for mer cellulitter og ujevn hud. Og som en over nevnte, fettet kommer tilbake hvis du ikke trener/passer kostholdet, men da gjerne på andre plasser Anonymkode: 7cb15...009
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2018 #6 Skrevet 23. mai 2018 På 21.5.2018 den 23.01, Anonym bruker skrev: Du må også trene kardio etterpå, ellers får du kanskje fettet tilbake som bukfett. Vært gjort studier på det, og det stemte i alle fall mitt tilfelle. Jeg trente ikke. Fikk ikke fettet tilbake der det var fjernet, men buken ble merkbart større. Det er veldig usunt med bukfett, så tren. Jeg har snart trent bort mitt nå, etter at jeg leste om det tilfeldig. Hadde ikke fått beskjed om viktigheten av å trene av plastikkirurgen. Anonymkode: bb4df...41e Shit, sant? Da må jeg trene kardio. Visste ikke det. Anonymkode: de75b...be3
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2018 #7 Skrevet 23. mai 2018 På 21.5.2018 den 23.01, Anonym bruker skrev: Du må også trene kardio etterpå, ellers får du kanskje fettet tilbake som bukfett. Vært gjort studier på det, og det stemte i alle fall mitt tilfelle. Jeg trente ikke. Fikk ikke fettet tilbake der det var fjernet, men buken ble merkbart større. Det er veldig usunt med bukfett, så tren. Jeg har snart trent bort mitt nå, etter at jeg leste om det tilfeldig. Hadde ikke fått beskjed om viktigheten av å trene av plastikkirurgen. Anonymkode: bb4df...41e Takk for viktig tips! Hvordan opplevde du fettsugingen og tiden etterpå? Hvor mye betalte du og hvor ille var kroppen din? Vekt, størrelse på midje osv Anonymkode: 717b4...ac5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå