Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #1 Skrevet 21. mai 2018 at du ikke bryr deg om ungene, hvordan ville du reagert da? Det presterte han å si til meg i dag... Jeg ble sint og såret. For ordens skyld: Ungene betyr ALT for meg!! Det er sol og fint vær. Vi sitter ute, jeg går frem og tilbake til kjøkken, for heg har satt på middagen. Han har spurt meg flere ganger hva de ulike ungene gjør på. De er tenåringer alle tre, så helt kontroll har jeg ikke alltid. Jeg blir litt irritert når gan spør for n'te gang, og svarer noe sånn som "Kan du ikke gå og sjekke selv?". Der han responderer med at jeg snart må begynne å bry meg, og at det jeg aldri bryr meg om de. Jeg tror jo han kom med dette fordi han vet jeg blir såret... Er jeg på jordet her, som blir sint og frustrert? Anonymkode: f16c5...0f8
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #2 Skrevet 21. mai 2018 Herregud, for en dustemann🤮 Hvis han liksom er så mye bedre, hvorfor måtte han spørre deg hva de driver med? Han burde vel visst det selv da... Anonymkode: fd3d5...138
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #3 Skrevet 21. mai 2018 Ha ha jeg hadde ledd meg i hel av en så dustete kommentar!! 😂 Anonymkode: 1cc8d...39b
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #4 Skrevet 21. mai 2018 Det er du som vet om du skal ta deg nær av en slik kommrntar. Vi kjenner jo hverken deg eller din mann og vet ikke bakgrunnen for hans kommentar. Du kjenner jo mannen din, og veg om dette bare var noe dumt han sa uten å tenke seg om eller om dette bygger på noe mer. Jeg hadde blitt sint om min mann sa dette til meg helt plutselig og uten grunn. Kanskje han føler han har grunn til å di det, MEN da skal han også fortelle meg grunnen. Også skal han fortelle hva det er som gjør han til en perfekt pappa. Anonymkode: 1d887...0c4
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #5 Skrevet 21. mai 2018 Så han forventer at du skal vite hva de driver med (han vet tydeligvis ikke hva de driver med....), og sier at du ikke bryr deg når du ikke har helt 100% oversikt over tenåringer som evner å forflytte seg rundt selv.... kremkar med høy intelligens og selvinnsikt det der altså 😉 Anonymkode: 7eee6...139
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #6 Skrevet 21. mai 2018 Nå skjønner jeg ingenting! I stad satt vi ute hele gjengen, spiste snacks og drakk litt brusrester. Han ville ha noe mer mat, og gikk inn for å lage til. Så kjefter han når han kommer ut, fordi noen har spist de siste grønnsakene han hadde tenkt å ha på skiva si. Jeg prøver å roe han ned, han tramper inn, og finner mer grønnsaker og deler opp. Kommer ut som om ingenting var skjedd. Ungene forsvant inn, i situasjonen. Jeg sier til han at dette ikke var greit. Han vrenger det igjen over på meg, at det var min skyld. Han hadde vært irritert fordi han trodde det ikke var mer grønnsaker igjen. Jeg sa at det var uansett ikke greit å gape på den måten. Nå er han igjen sint og sur på meg, fordi det var jeg som lagde en sak ut av det med grønnsakene. Han var jo bare irritert, men alt ordnet seg jo når han fant ut at det var mer grønnsaker igjen?! Jeg skjønner ingenting?! Hva skjer, liksom? Har jeg plutselig blitt ei drittkjerring som får mannen sint? Eller har han plutselig blitt helt koko? Hi Anonymkode: f16c5...0f8
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #7 Skrevet 21. mai 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Ha ha jeg hadde ledd meg i hel av en så dustete kommentar!! 😂 Anonymkode: 1cc8d...39b Hahaha, eg og 😅 Anonymkode: a7cc3...45d
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #8 Skrevet 21. mai 2018 Jeg ville blitt lynforbannet, satt øynene i ham og sagt: "Klapp igjen! Sånn snakker du ikke til meg!" Drittlei av menn som tror de kan dominere med sitt dårlige humør. Anonymkode: 378d8...d70
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #9 Skrevet 21. mai 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Nå skjønner jeg ingenting! I stad satt vi ute hele gjengen, spiste snacks og drakk litt brusrester. Han ville ha noe mer mat, og gikk inn for å lage til. Så kjefter han når han kommer ut, fordi noen har spist de siste grønnsakene han hadde tenkt å ha på skiva si. Jeg prøver å roe han ned, han tramper inn, og finner mer grønnsaker og deler opp. Kommer ut som om ingenting var skjedd. Ungene forsvant inn, i situasjonen. Jeg sier til han at dette ikke var greit. Han vrenger det igjen over på meg, at det var min skyld. Han hadde vært irritert fordi han trodde det ikke var mer grønnsaker igjen. Jeg sa at det var uansett ikke greit å gape på den måten. Nå er han igjen sint og sur på meg, fordi det var jeg som lagde en sak ut av det med grønnsakene. Han var jo bare irritert, men alt ordnet seg jo når han fant ut at det var mer grønnsaker igjen?! Jeg skjønner ingenting?! Hva skjer, liksom? Har jeg plutselig blitt ei drittkjerring som får mannen sint? Eller har han plutselig blitt helt koko? Hi Anonymkode: f16c5...0f8 Uff 🙈 mammen min har plutselig fått slike tendenser han også. Han oppfører seg som et barn ! 😑 Slik mannen din driver med. Det er jo alltid to eller tre sider av en sak.. Men her dyns jeg mannen din er barnslig. Jeg pleier å si til min :" hei hei. Nå må vi stoppe opp litt ! Det her blir tullete. " så bryter vi det tullet. Eller hans tull er det da. Anonymkode: 7257c...d1c
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #10 Skrevet 21. mai 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Så han forventer at du skal vite hva de driver med (han vet tydeligvis ikke hva de driver med....), og sier at du ikke bryr deg når du ikke har helt 100% oversikt over tenåringer som evner å forflytte seg rundt selv.... kremkar med høy intelligens og selvinnsikt det der altså 😉 Anonymkode: 7eee6...139 Dette. Han forventer jo til og med at frua skal være telegrambyrå for ham. Hvis han hadde spurt og gravd sånn til meg, kunne jeg risikert å si "Det står deg fritt å overta kokkeleringa fra nå, så skal jeg gå opp og sjekke på rommet til hver enkelt!" Anonymkode: cbbea...0bb
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #11 Skrevet 21. mai 2018 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Nå skjønner jeg ingenting! I stad satt vi ute hele gjengen, spiste snacks og drakk litt brusrester. Han ville ha noe mer mat, og gikk inn for å lage til. Så kjefter han når han kommer ut, fordi noen har spist de siste grønnsakene han hadde tenkt å ha på skiva si. Jeg prøver å roe han ned, han tramper inn, og finner mer grønnsaker og deler opp. Kommer ut som om ingenting var skjedd. Ungene forsvant inn, i situasjonen. Jeg sier til han at dette ikke var greit. Han vrenger det igjen over på meg, at det var min skyld. Han hadde vært irritert fordi han trodde det ikke var mer grønnsaker igjen. Jeg sa at det var uansett ikke greit å gape på den måten. Nå er han igjen sint og sur på meg, fordi det var jeg som lagde en sak ut av det med grønnsakene. Han var jo bare irritert, men alt ordnet seg jo når han fant ut at det var mer grønnsaker igjen?! Jeg skjønner ingenting?! Hva skjer, liksom? Har jeg plutselig blitt ei drittkjerring som får mannen sint? Eller har han plutselig blitt helt koko? Hi Anonymkode: f16c5...0f8 Tidlig demens...? Anonymkode: cbbea...0bb
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2018 #12 Skrevet 22. mai 2018 Han må ha fått solstikk. Anonymkode: 1b100...0fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå