Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #1 Skrevet 21. mai 2018 Jeg kjøper gjerne brukt. Pleier, så sant det er mulig, å google produktet som annonseres. Har flere ganger opplevd at ting legges ut til langt over ny pris. Senest i går opplevde jeg at en mann ville ha 500 kr for et produkt som selges nytt for under halvparten. Oppfordrer alle til å sjekke pris på produkter før de kjøper brukt! Anonymkode: 8e469...37a
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #2 Skrevet 21. mai 2018 Er så enig! Jeg mener folk bør opplyse alder, hvor varen er kjøpt, ny pris . Set gjelder både på Finn og Facebook. Jeg har sluttet å kjøpe brukt pga pris. Gidder ikke å spare Max 200 kr eller 2000 på en vare. Anonymkode: ce852...d09
beef sister Skrevet 21. mai 2018 #3 Skrevet 21. mai 2018 Jeg er uenig i at det er frekt. Vedkommende informerer vel om hva varen er for noe? Da står du fritt til å vurdere om du ønsker å kjøpe den for prisen som er oppgitt eller ikke. Dette gjelder jo generelt: mange nettbutikker selger for eksempel videre ting som er kjøpt i store kvanta fra Kina, som man betaler langt mer for dersom man kjøper det hos dem enn hva man ville ha gjort på for eksempel eBay. Fortsatt mitt ansvar for forbruker å undersøke: er jeg villig til å betale prisen som annonseres eller ikke?
sug lut Skrevet 21. mai 2018 #4 Skrevet 21. mai 2018 Du skjønner ikke tilbud og etterspørsel? At hva som helst kan selges til hvilken som helst pris noen er villig til å betale? Er ikke det litt flaut for en voksen person?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #5 Skrevet 21. mai 2018 er veldig enig, men jeg sier fra til finn også, er ikke lov til og selge der for over prisen eller likt Anonymkode: f58c8...399
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #6 Skrevet 21. mai 2018 Griske, ekle folk, tenker jeg da. Anonymkode: 534ea...07a
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #7 Skrevet 21. mai 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: er veldig enig, men jeg sier fra til finn også, er ikke lov til og selge der for over prisen eller likt Anonymkode: f58c8...399 Det er ikke sant. Kilde: finn.no https://www.finn.no/finn/article/reglene_torget Anonymkode: 5befc...323
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #8 Skrevet 21. mai 2018 6 timer siden, sug lut skrev: Du skjønner ikke tilbud og etterspørsel? At hva som helst kan selges til hvilken som helst pris noen er villig til å betale? Er ikke det litt flaut for en voksen person? Nå var ikke dette akkurat en gjenstand som det er stor etterspørsel etter. Var en billig elektronisk dings som det ikke ble opplyst om merke eller modell på. Jeg spurte, fikk svar, googlet og fant ut at jeg kunne få ny til under halve prisen. Da jeg opplyste selgeren om hvorfor jeg ikke var interessert likevel, satte han prisen i annonsen ned med 350 kroner. Anonymkode: 8e469...37a
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #9 Skrevet 21. mai 2018 6 timer siden, beef sister skrev: Jeg er uenig i at det er frekt. Vedkommende informerer vel om hva varen er for noe? Da står du fritt til å vurdere om du ønsker å kjøpe den for prisen som er oppgitt eller ikke. Dette gjelder jo generelt: mange nettbutikker selger for eksempel videre ting som er kjøpt i store kvanta fra Kina, som man betaler langt mer for dersom man kjøper det hos dem enn hva man ville ha gjort på for eksempel eBay. Fortsatt mitt ansvar for forbruker å undersøke: er jeg villig til å betale prisen som annonseres eller ikke? Det er jo det jeg skriver: Oppfordrer alle til å sjekke butikkpris på varer de vurderer å kjøpe brukt. Anonymkode: 8e469...37a
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #10 Skrevet 21. mai 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Nå var ikke dette akkurat en gjenstand som det er stor etterspørsel etter. Var en billig elektronisk dings som det ikke ble opplyst om merke eller modell på. Jeg spurte, fikk svar, googlet og fant ut at jeg kunne få ny til under halve prisen. Da jeg opplyste selgeren om hvorfor jeg ikke var interessert likevel, satte han prisen i annonsen ned med 350 kroner. Anonymkode: 8e469...37a Begynner å lure på om det er tyvegds Anonymkode: 5a1c2...64c
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #11 Skrevet 21. mai 2018 Glad for at du påpeker slikt scam. Anonymkode: 3c659...8d3
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2018 #12 Skrevet 22. mai 2018 20 timer siden, sug lut skrev: Du skjønner ikke tilbud og etterspørsel? At hva som helst kan selges til hvilken som helst pris noen er villig til å betale? Er ikke det litt flaut for en voksen person? Du er bare så utrolig frekk. Rart du ikke er kastet ut av forumet for lenge siden. Tenker du er en veldig usikker person som alltid må rakke ned på andre. Anonymkode: ee070...395
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå