Gå til innhold

Dere som er på datingsider?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke sider liker dere best?

og hva synes dere om utvalget på de ulike sidene? 

Anonymkode: fa16b...56a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvilke sider liker dere best?

og hva synes dere om utvalget på de ulike sidene? 

Anonymkode: fa16b...56a

"Utvalget"?

Anonymkode: 0cfe8...1ea

Skrevet

Ja, utvalget! Virker det som folk er seriøse eller er det kun menn som er ute etter en ting?? Sikkert litt av hvert på alle sider men noen skiller seg jo mer ut enn andre til å være mer useriøse sider. 

Forstod du hva jeg mente nå? 

Anonymkode: fa16b...56a

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, utvalget! Virker det som folk er seriøse eller er det kun menn som er ute etter en ting?? Sikkert litt av hvert på alle sider men noen skiller seg jo mer ut enn andre til å være mer useriøse sider. 

Forstod du hva jeg mente nå? 

Anonymkode: fa16b...56a

Ja, at du ser på menn på datingsider som en velg og vrak-vare. Du er ikke hakket bedre enn de mennene du beskriver. 

Anonymkode: 0cfe8...1ea

Skrevet

Det har du helt rett i, på datingsider er det jo selvfølgelig slik at man velger eller vraker, og ja, siden jeg har vært på noen av disse sidene så har jo selvfølgelig jeg også gjort det. Er jo det som er "gamet" på slike sider. 

Men siden du svarer på tråden regner jeg med at du har vært på datingside selv og da hadde det jo vært interessant og heller fått svar på spørsmålet mitt; hvilken datingside liker du best? 

Anonymkode: fa16b...56a

Skrevet

Sukker og skeiv synes jeg er bra, hadde styrt unna møteplassen, for en mer useriøs gjeng skal man lete lenge etter, eller hvis du er perfekt så passer du der

Anonymkode: d072e...75f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...