Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #1 Skrevet 21. mai 2018 Hvilke sider liker dere best? og hva synes dere om utvalget på de ulike sidene? Anonymkode: fa16b...56a
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #2 Skrevet 21. mai 2018 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvilke sider liker dere best? og hva synes dere om utvalget på de ulike sidene? Anonymkode: fa16b...56a "Utvalget"? Anonymkode: 0cfe8...1ea
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #3 Skrevet 21. mai 2018 Ja, utvalget! Virker det som folk er seriøse eller er det kun menn som er ute etter en ting?? Sikkert litt av hvert på alle sider men noen skiller seg jo mer ut enn andre til å være mer useriøse sider. Forstod du hva jeg mente nå? Anonymkode: fa16b...56a
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #4 Skrevet 21. mai 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, utvalget! Virker det som folk er seriøse eller er det kun menn som er ute etter en ting?? Sikkert litt av hvert på alle sider men noen skiller seg jo mer ut enn andre til å være mer useriøse sider. Forstod du hva jeg mente nå? Anonymkode: fa16b...56a Ja, at du ser på menn på datingsider som en velg og vrak-vare. Du er ikke hakket bedre enn de mennene du beskriver. Anonymkode: 0cfe8...1ea
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #5 Skrevet 21. mai 2018 Det har du helt rett i, på datingsider er det jo selvfølgelig slik at man velger eller vraker, og ja, siden jeg har vært på noen av disse sidene så har jo selvfølgelig jeg også gjort det. Er jo det som er "gamet" på slike sider. Men siden du svarer på tråden regner jeg med at du har vært på datingside selv og da hadde det jo vært interessant og heller fått svar på spørsmålet mitt; hvilken datingside liker du best? Anonymkode: fa16b...56a
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #6 Skrevet 21. mai 2018 Sukker og skeiv synes jeg er bra, hadde styrt unna møteplassen, for en mer useriøs gjeng skal man lete lenge etter, eller hvis du er perfekt så passer du der Anonymkode: d072e...75f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå