Anonym bruker Skrevet 20. mai 2018 #1 Skrevet 20. mai 2018 Vi har sex ganske ofte selv om jeg begynner å bli ganske gravid. Ca 4-5 dager pr uke. Hvor lenge hadde dere sex frem mot fødsel?! Ikke sikkert jeg orker like myke når jeg har blitt enda større osv.. Samboer kommer som regel alltid inni meg. Har det noe å si?! Kan det evt sette i gang noe mot slutten? Anonymkode: 91434...51d
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2018 #2 Skrevet 20. mai 2018 Tror det vil begrense seg selv mot slutten. Tror vi hadde sex dagen før eller 2 dager før fødsel, men mannen sa av og til at han ikke ville fordi han trodde/følte at han puttet penisen mot hodet på babyen. Så lenge du ikke er moden kan ikke sex sette i gang fødsel. Hvis du er moden kan det sette i gang, da det er samme stoff i sæd som i de pillene man får for å sette i gang fødsel. Anonymkode: 23fd5...8ed
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2018 #3 Skrevet 20. mai 2018 Hadde masse sex hele tiden😊 fra uke 37 hadde jeg 2-3 cm åpning og var moden men fødte ikke før 1 dag over termin fordi😊 Anonymkode: 79fbc...838
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #4 Skrevet 21. mai 2018 hadde til en uke før jeg fødte Anonymkode: fa031...280
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #5 Skrevet 21. mai 2018 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi har sex ganske ofte selv om jeg begynner å bli ganske gravid. Ca 4-5 dager pr uke. Hvor lenge hadde dere sex frem mot fødsel?! Ikke sikkert jeg orker like myke når jeg har blitt enda større osv.. Samboer kommer som regel alltid inni meg. Har det noe å si?! Kan det evt sette i gang noe mot slutten? Anonymkode: 91434...51d Hadde sex (og orgasme) daglig i begge svangerskap, frem til dagen jeg fødte Siste nå hadde jeg tilogmed rier 😂😅 Jeg er diger, dvs har diger mage, som gravid. Og sykt bekkenløsning. Men «stjerne»-stilling fungerte gull. det bidrar til modning, men ikke fødsel før kroppen er klar (med mindre du har feks svak livmorhals eller lign). Anonymkode: b639d...00f
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2018 #6 Skrevet 21. mai 2018 Vi haddde mye sex helt til jeg tok keisersnitt. 1 uke over termin ingen problem 😂😄👏 Anonymkode: 5202f...2e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå