Gå til innhold

Graviditet og sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har sex ganske ofte selv om jeg begynner å bli ganske gravid. Ca 4-5 dager pr uke. Hvor lenge hadde dere sex frem mot fødsel?! Ikke sikkert jeg orker like myke når jeg har blitt enda større osv.. :P Samboer kommer som regel alltid inni meg. Har det noe å si?! Kan det evt sette i gang noe mot slutten? 

Anonymkode: 91434...51d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det vil begrense seg selv mot slutten. Tror vi hadde sex dagen før eller 2 dager før fødsel, men mannen sa av og til at han ikke ville fordi han trodde/følte at han puttet penisen mot hodet på babyen.

Så lenge du ikke er moden kan ikke sex sette i gang fødsel. Hvis du er moden kan det sette i gang, da det er samme stoff i sæd som i de pillene man får for å sette i gang fødsel.

Anonymkode: 23fd5...8ed

Skrevet

Hadde masse sex hele tiden😊 fra uke 37 hadde jeg 2-3 cm åpning og var moden men fødte ikke før 1 dag over termin fordi😊 

Anonymkode: 79fbc...838

Skrevet

hadde til en uke før jeg fødte

Anonymkode: fa031...280

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi har sex ganske ofte selv om jeg begynner å bli ganske gravid. Ca 4-5 dager pr uke. Hvor lenge hadde dere sex frem mot fødsel?! Ikke sikkert jeg orker like myke når jeg har blitt enda større osv.. :P Samboer kommer som regel alltid inni meg. Har det noe å si?! Kan det evt sette i gang noe mot slutten? 

Anonymkode: 91434...51d

Hadde sex (og orgasme) daglig i begge svangerskap, frem til dagen jeg fødte :) Siste nå hadde jeg tilogmed rier 😂😅 

Jeg er diger, dvs har diger mage, som gravid. Og sykt bekkenløsning. Men «stjerne»-stilling fungerte gull.

det bidrar til modning, men ikke fødsel før kroppen er klar (med mindre du har feks svak livmorhals eller lign). 

Anonymkode: b639d...00f

Skrevet

Vi haddde mye sex helt til jeg tok keisersnitt. 1 uke over termin ingen problem 😂😄👏

Anonymkode: 5202f...2e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...