GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

PP8- EL 29.05- IKM 13.06. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PP 5 - EL 28.05- IKM 12.06

Skrevet

Jeg aner ikke nÄr man fÄr EL etter en SA, men hiver meg inn her. Hvis det kommer som normalt etter en mens, sÄ stemmer det.

PP 11 tror jeg.

Skrevet

Spennende frem mot EL nÄ! Hvordan gÄr det for dere? HÄper det er mange tropiske spirer som unnfanges denne uken! :)

Skrevet

Ikm 11 juni, 

pp 26

Skrevet

pp 9 el 03.06 ikm 17.06.

Krysser fingre for meg selv og dere :)

Skrevet
PĂ„ 25.5.2018 den 9.33, liiamarsen skrev:

Spennende frem mot EL nÄ! Hvordan gÄr det for dere? HÄper det er mange tropiske spirer som unnfanges denne uken! :)

Det hadde vĂŠrt fantastisk om det klaffa for oss alle sammen 💗 tester ikke etter el denne pp, og ikke merket noen spes symptomer pĂ„ el enda.. 

dere da?

Skrevet

El slim idag faktisk đŸ€— sĂ„ da begynner kroppen Ă„ komme seg etter sa'en da 💗

Skrevet
37 minutter siden, Knerten <3 skrev:

El slim idag faktisk đŸ€— sĂ„ da begynner kroppen Ă„ komme seg etter sa'en da 💗

SÄ bra, frÞken! :) Er dere i gang og prÞver denne PP`n ? :) Heier masse pÄ deg!! 

Skrevet

Da var ventetiden i gang da....🙄.hĂ„per det klaffer denne mnd😊

Skrevet
18 timer siden, hÄpefullmammablir3barnsmor skrev:

Da var ventetiden i gang da....🙄.hĂ„per det klaffer denne mnd😊

Krysser alt for spire! :D Hva er din toppliste for Ä ta deg gjennom ventetiden uten Ä bli koko? :)

Her ble EL forsinket en dag, fikk knallpositiv test i gĂ„r ettermiddag, sĂ„ EL er nok i dag :) Helt greit, da ble det en ekstra dag med aksjer! 😂

Skrevet
PĂ„ 30.5.2018 den 10.25, liiamarsen skrev:

Krysser alt for spire! :D Hva er din toppliste for Ä ta deg gjennom ventetiden uten Ä bli koko? :)

Her ble EL forsinket en dag, fikk knallpositiv test i gĂ„r ettermiddag, sĂ„ EL er nok i dag :) Helt greit, da ble det en ekstra dag med aksjer! 😂

Har vel ingen toppliste. PrÞver vel helst Ä bare gjÞre andre ting. GÄ turer, husarbeid og andre ting for Ä fÄ tiden til Ä gÄ. Klarer jo ikke la vÊre Ä symptom jakte heller nÄ da. Men mÄ jo bare vente Ä se... tester nok neste helg. 

Skrevet

Hvordan gĂ„r det med dere damer? Klarte ikke Ă„ la vĂŠre Ă„ ta en test i gĂ„r. Og den viste svakt positivt😍SĂ„ er sinnsykt glad, men samtidig bekymret for at jeg skal miste denne gangen ogsĂ„. SĂ„ tĂžr ikke helt hoppe av glede. Tar nok en ny test neste uke bare for Ă„ fĂ„ bekreftet at jeg faktisk er gravid. men har alle symptomene som sist. mĂ„ tisse ofte, smĂ„uggen i magen som fĂžr jeg pleier Ă„ fĂ„ mensen. HĂ„per det gĂ„r deres vei ogsĂ„đŸ˜Hadde vĂŠrt kjekt viss det klaffet for alle her denne mnd.

Gjest Dfghi
Skrevet

Slenger meg med i trĂ„den. Ikm uke 25 her sĂ„ EL for et par dager siden. Er sĂ„ vanvittig spennende og se om det klaffer og lese om dere andre i prĂžvingen😃

Skrevet
15 timer siden, hÄpefullmammablir3barnsmor skrev:

Hvordan gĂ„r det med dere damer? Klarte ikke Ă„ la vĂŠre Ă„ ta en test i gĂ„r. Og den viste svakt positivt😍SĂ„ er sinnsykt glad, men samtidig bekymret for at jeg skal miste denne gangen ogsĂ„. SĂ„ tĂžr ikke helt hoppe av glede. Tar nok en ny test neste uke bare for Ă„ fĂ„ bekreftet at jeg faktisk er gravid. men har alle symptomene som sist. mĂ„ tisse ofte, smĂ„uggen i magen som fĂžr jeg pleier Ă„ fĂ„ mensen. HĂ„per det gĂ„r deres vei ogsĂ„đŸ˜Hadde vĂŠrt kjekt viss det klaffet for alle her denne mnd.

Gratulerer! :) hÄper spiren sitter! 

Her har jeg noen smÄ blÞdninger, det stikker litt i magen og brystene er bananas! Venter med test til litt nÊrmere IKM, men er innmari spent! :) 

Skrevet
14 timer siden, liiamarsen skrev:

Gratulerer! :) hÄper spiren sitter! 

Her har jeg noen smÄ blÞdninger, det stikker litt i magen og brystene er bananas! Venter med test til litt nÊrmere IKM, men er innmari spent! :) 

Jo takk😁Veldig spent. HĂ„per det gĂ„r bra for deg ogsĂ„.

Skrevet
PÄ 9.6.2018 den 14.34, hÄpefullmammablir3barnsmor skrev:

Jo takk😁Veldig spent. HĂ„per det gĂ„r bra for deg ogsĂ„.

12 dpo i dag, og fÞrste test tatt. Den var rimelig blenda, sÄ har ikke hÞye forventinger, gitt. 

Skrevet

Har testet igjen. Og det er veldig klart 2 streker og ingen mens i sikte. SĂ„ da er jeg gravid😍. NĂ„ satser jeg bare pĂ„ at det gĂ„r bra og at det blir baby i februar. Lykke til alle dere andre. HĂ„per og krysser fingrene for at det gĂ„r bra for dere ogsĂ„đŸ˜Š

Skrevet
22 minutter siden, hÄpefullmammablir3barnsmor skrev:

Har testet igjen. Og det er veldig klart 2 streker og ingen mens i sikte. SĂ„ da er jeg gravid😍. NĂ„ satser jeg bare pĂ„ at det gĂ„r bra og at det blir baby i februar. Lykke til alle dere andre. HĂ„per og krysser fingrene for at det gĂ„r bra for dere ogsĂ„đŸ˜Š

SĂ„ gĂžy!! 😉 alder pĂ„ sĂžsken? 

HÄper det klaffer for pss snart ogsÄ! 

Anonymkode: a2e84...328

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

SĂ„ gĂžy!! 😉 alder pĂ„ sĂžsken? 

HÄper det klaffer for pss snart ogsÄ! 

15 og 11. SĂ„ d blir litt aldersforskjell. Men gode barnevakterâ˜ș

Skrevet
6 timer siden, hÄpefullmammablir3barnsmor skrev:

15 og 11. SĂ„ d blir litt aldersforskjell. Men gode barnevakterâ˜ș

SĂ„ kjekt med gode barnevakterđŸ˜€đŸ™đŸ» lykke til med svangerskapetđŸ€—

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

SĂ„ kjekt med gode barnevakterđŸ˜€đŸ™đŸ» lykke til med svangerskapetđŸ€—

Tusen takk😁

Skrevet
10 timer siden, hÄpefullmammablir3barnsmor skrev:

Gratulerer sÄÄ mye💗💗💗 sĂ„ bra!

Her kom mens i helga; sÄ ny pp..

Skrevet

Har ikm 16.06 men fikk blÞdninger i gÄr. 6 dager for tidlig. Det ligner ikke vanlig mens. 

Lukter skikkelig blod, ikke mensen 😂 (beklager detalj) Stusser pĂ„ om det kan vĂŠr en festeblĂždning men har lest meg opp at den skal vĂŠre minimal og lyserosa, min er rĂžd/oransje/slim. 

Gratulerer til deg med positiv test ❀

Anonymkode: 0b53e...783

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...