Gå til innhold

IKM uke 24


liiamarsen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg aner ikke når man får EL etter en SA, men hiver meg inn her. Hvis det kommer som normalt etter en mens, så stemmer det.

PP 11 tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende frem mot EL nå! Hvordan går det for dere? Håper det er mange tropiske spirer som unnfanges denne uken! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pp 9 el 03.06 ikm 17.06.

Krysser fingre for meg selv og dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.5.2018 den 9.33, liiamarsen skrev:

Spennende frem mot EL nå! Hvordan går det for dere? Håper det er mange tropiske spirer som unnfanges denne uken! :)

Det hadde vært fantastisk om det klaffa for oss alle sammen 💗 tester ikke etter el denne pp, og ikke merket noen spes symptomer på el enda.. 

dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Knerten <3 skrev:

El slim idag faktisk 🤗 så da begynner kroppen å komme seg etter sa'en da 💗

Så bra, frøken! :) Er dere i gang og prøver denne PP`n ? :) Heier masse på deg!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ventetiden i gang da....🙄.håper det klaffer denne mnd😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, håpefullmammablir3barnsmor skrev:

Da var ventetiden i gang da....🙄.håper det klaffer denne mnd😊

Krysser alt for spire! :D Hva er din toppliste for å ta deg gjennom ventetiden uten å bli koko? :)

Her ble EL forsinket en dag, fikk knallpositiv test i går ettermiddag, så EL er nok i dag :) Helt greit, da ble det en ekstra dag med aksjer! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.5.2018 den 10.25, liiamarsen skrev:

Krysser alt for spire! :D Hva er din toppliste for å ta deg gjennom ventetiden uten å bli koko? :)

Her ble EL forsinket en dag, fikk knallpositiv test i går ettermiddag, så EL er nok i dag :) Helt greit, da ble det en ekstra dag med aksjer! 😂

Har vel ingen toppliste. Prøver vel helst å bare gjøre andre ting. Gå turer, husarbeid og andre ting for å få tiden til å gå. Klarer jo ikke la være å symptom jakte heller nå da. Men må jo bare vente å se... tester nok neste helg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere damer? Klarte ikke å la være å ta en test i går. Og den viste svakt positivt😍Så er sinnsykt glad, men samtidig bekymret for at jeg skal miste denne gangen også. Så tør ikke helt hoppe av glede. Tar nok en ny test neste uke bare for å få bekreftet at jeg faktisk er gravid. men har alle symptomene som sist. må tisse ofte, småuggen i magen som før jeg pleier å få mensen. Håper det går deres vei også😁Hadde vært kjekt viss det klaffet for alle her denne mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dfghi

Slenger meg med i tråden. Ikm uke 25 her så EL for et par dager siden. Er så vanvittig spennende og se om det klaffer og lese om dere andre i prøvingen😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, håpefullmammablir3barnsmor skrev:

Hvordan går det med dere damer? Klarte ikke å la være å ta en test i går. Og den viste svakt positivt😍Så er sinnsykt glad, men samtidig bekymret for at jeg skal miste denne gangen også. Så tør ikke helt hoppe av glede. Tar nok en ny test neste uke bare for å få bekreftet at jeg faktisk er gravid. men har alle symptomene som sist. må tisse ofte, småuggen i magen som før jeg pleier å få mensen. Håper det går deres vei også😁Hadde vært kjekt viss det klaffet for alle her denne mnd.

Gratulerer! :) håper spiren sitter! 

Her har jeg noen små blødninger, det stikker litt i magen og brystene er bananas! Venter med test til litt nærmere IKM, men er innmari spent! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, liiamarsen skrev:

Gratulerer! :) håper spiren sitter! 

Her har jeg noen små blødninger, det stikker litt i magen og brystene er bananas! Venter med test til litt nærmere IKM, men er innmari spent! :) 

Jo takk😁Veldig spent. Håper det går bra for deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.6.2018 den 14.34, håpefullmammablir3barnsmor skrev:

Jo takk😁Veldig spent. Håper det går bra for deg også.

12 dpo i dag, og første test tatt. Den var rimelig blenda, så har ikke høye forventinger, gitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testet igjen. Og det er veldig klart 2 streker og ingen mens i sikte. Så da er jeg gravid😍. Nå satser jeg bare på at det går bra og at det blir baby i februar. Lykke til alle dere andre. Håper og krysser fingrene for at det går bra for dere også😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, håpefullmammablir3barnsmor skrev:

Har testet igjen. Og det er veldig klart 2 streker og ingen mens i sikte. Så da er jeg gravid😍. Nå satser jeg bare på at det går bra og at det blir baby i februar. Lykke til alle dere andre. Håper og krysser fingrene for at det går bra for dere også😊

Så gøy!! 😉 alder på søsken? 

Håper det klaffer for pss snart også! 

Anonymkode: a2e84...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Så gøy!! 😉 alder på søsken? 

Håper det klaffer for pss snart også! 

Anonymkode: a2e84...328

15 og 11. Så d blir litt aldersforskjell. Men gode barnevakter☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, håpefullmammablir3barnsmor skrev:

15 og 11. Så d blir litt aldersforskjell. Men gode barnevakter☺️

Så kjekt med gode barnevakter😀🙏🏻 lykke til med svangerskapet🤗

Anonymkode: a2e84...328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så kjekt med gode barnevakter😀🙏🏻 lykke til med svangerskapet🤗

Anonymkode: a2e84...328

Tusen takk😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, håpefullmammablir3barnsmor skrev:

Har testet igjen. Og det er veldig klart 2 streker og ingen mens i sikte. Så da er jeg gravid😍. Nå satser jeg bare på at det går bra og at det blir baby i februar. Lykke til alle dere andre. Håper og krysser fingrene for at det går bra for dere også😊

Gratulerer såå mye💗💗💗 så bra!

Her kom mens i helga; så ny pp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikm 16.06 men fikk blødninger i går. 6 dager for tidlig. Det ligner ikke vanlig mens. 

Lukter skikkelig blod, ikke mensen 😂 (beklager detalj) Stusser på om det kan vær en festeblødning men har lest meg opp at den skal være minimal og lyserosa, min er rød/oransje/slim. 

Gratulerer til deg med positiv test ❤️

Anonymkode: 0b53e...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...