Gå til innhold

Kiling i tannkjøttet!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta det opp med lege, men lurer på om noen andre har opplevd det samme?

Det er en følelse av intens kiling fra under tunga, ved festet, nedover hele tannkjøttet og haka. Holder på å bli gal!

Var hos tannlegen for to uker siden, null hull, aldri hatt, og om det var det ville det vel vært mer smerter enn kiling? Blir verre når jeg trekker pusten og puster ut, holder jeg pusten er det nesten borte... startet på morgenen i går, blir bare verre.

Var svimmel uten forklaring for noen uker siden, regner med det var krystallsyken, for var ingen andre funn, og med Epley’s gikk det over etter et par ganger. Ellers frisk og rask.

Så, noen som har vært borti det samme? Kanskje noen har noen tips til å stoppe det?

Anonymkode: 93f74...1b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? 

Skrevet

Jeg kunne gjerne fått svar på det selv 😯 Jeg får en intens kiling når jeg er forkjølet, det er så ille at jeg har lyst til å rive ut tennene 😨

Anonymkode: a362b...23f

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kunne gjerne fått svar på det selv 😯 Jeg får en intens kiling når jeg er forkjølet, det er så ille at jeg har lyst til å rive ut tennene 😨

Det er grusomt! Men jeg er ikke forkjøla, og har ikke opplevd det før.

Får håpe noen kommer med noen gode råd! :)

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har intense smerter i tenna og tannkjøtt når jeg er forkjølet,at jeg får lyst til å rive ut tenna sjæl🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...