Anonym bruker Skrevet 19. mai 2018 #1 Skrevet 19. mai 2018 Jenta mi på 2,5 år har endret seg ganske mye på energinivået på senvinteren. Spesielt i barnehagen har hun «anfall» der hun er veldig, veldig sliten, men vi ser noe av det samme hjemme. Utenom disse «anfallene», som gjerne varer 1-2 timer, er hun som hun alltid har vært - i full fart. Tok henne med til lege, og blodprøvene viste ingen mangler på vitaminer og jern. Dog hadde hun forhøyet verdi på hvite blodceller samt en leververdi (dessverre spurte jeg ikke etter verdiene). I tillegg var det et lite utslag på crp. Utover litt mild forkjølelse har hun vært tilsynelatende frisk (og hun er også sjelden forkjølet). Hun testet negativt for kyssesyke. Venter nå på svar på flere prøver, og kjenner jeg blir litt gal av denne ventingen. Er ikke veldig urolig for at det er noe alvorlig, men er det vanlig med ettervirkninger av virus så lenge? Har noen opplevd noe lignende og funnet ut av det? Barnehagen opplevde adferdsendringen nærmest over natta, og hun har ikke vært slik tidligere (selv om hun så klart har vært normalt sliten på slutten av dagen o.l). Hun sover for øvrig fortsatt opptil 2 timer på dagen, men har hele livet sovet veldig varierende på natta. Spiser bra, og har ikke mistet noe vekt. Anonymkode: 18a91...911
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2018 #2 Skrevet 20. mai 2018 Kan det være så enkelt at hun har økt aktivitet både hjemme og i barnehagen? Det er mildere, de er mer ute, og tempoet et høyere. Ser det på min 4 åring, hun er alltid mer sliten etter barnehagen nå en periode på våren. Men det er ikke noe skumlere enn at de er ekstremt mye ute, og tempoet på løping, hopping og klatring er intenst 😊 Anonymkode: 08a5a...3be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå