Gå til innhold

hvem bør gi seg her ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min eksmann er uenig om det meste, han mener at han skal ha ungene 50/50 nå siden minsten skal begynne på barneskolen, de er 6,12 og 14, men barna selv ønsker og ha det slik de har nå, jeg har de 60 og far har 40.

bør jeg gi meg her eller far ?

Anonymkode: 1475d...2d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg syntes barnas ønsker skal høres her. 

Anonymkode: 6f570...609

Skrevet

Her er barna så store at de bør høres. Men det går kanskje an å fortsette samme avtale som nå og så prøve om med litt mer til far, om det fungerer for barna eller ei.

Anonymkode: d42c3...b4a

Skrevet

Barnas ønsker er viktigst, de to eldste skal helt klart høres og minste vil følge dem

Det beste vil nok være å bestille en time på familievernkontoret

Anonymkode: ed611...bfe

Skrevet

Høres ut som far bare er ute etter å slippe farsbidrag. 

Barna bør høres!

Anonymkode: eedd9...02d

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Høres ut som far bare er ute etter å slippe farsbidrag. 

Barna bør høres!

Anonymkode: eedd9...02d

Du drar raske konklusjoner. For alt du vet sier ungene til far at de vil være der mer. Er ikke alle som har økonomisk baktanke. Med den tankegangen kan like godt mor si at barna vil være der, fordi hun ikke vil miste bidraget... 

Selvsagt bør ungenes ønske veie tyngst. Derfor bør det tas via familievernkontoret. 

Anonymkode: 22522...4b6

Skrevet

Takk for svar.

Nei var vil uansett betale bidrag hvis vi har 50/50. han sier at jeg oppfører meg som jeg eier ungene og jeg snur dem mot han, slik at de ikke vil være hos han, det har jeg aldri gjort.

Ja kanskje det er lurt med en time der, bare håper far møter opp, han tåler ikke at ting går mot ham, han måtte kun opp rett etter vi skilte oss pga da var han pliktet

Anonymkode: 1475d...2d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...