Gå til innhold

Så nydelig brud!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fantastisk kjole, den minner meg om kronprinsesse Marys og Victorias. Skjønner ikke at folk kritiserer den for å være for enkel, med en så storslagen tiara trengs det ikke fullt av detaljer på kjolen mener jeg :) 

Slående vakker! 

Anonymkode: 5f4f4...439

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes kjolen var sekke-aktig og ikke så fin. Henger og slenger på bruden. Bruden er en pen dame som hadde fortjent en penere kjole. 

Håret, diademet og sløret var fint. 

Anonymkode: 70121...c9a

Skrevet

Nydelig, enkel og klassisk kjole. Sløret og tiaraen gjorde nok ut av seg. 

Vakker og lykkelig. Og modig. Er nok ikke barebare å komme inn i det miljøet som amerikansk skuespiller. Det er vannvittig mye smobberne i den engelske adel og overklasse. 

Anonymkode: 40bc6...3e6

Skrevet

Jeg synes hun er utrolig flott i kjolen sin. Kjolen fremhever henne og med den vakre tiaraen og det like vakre sløret så var det nok.

Vakker, ren, klassisk. Nydelig.

De ser så riktig ut for hverandre :) Og en fantastisk vielse!

Jeg satt og tenkte på den tråden her inne fra i går under vielsen - hun med "kristne" foreldre som ikke aksepterer hennes kjæreste. De burde tatt til seg det begge biskopene sa - God is love!

Anonymkode: b89b5...cc0

Skrevet

Mary er 100% penere enn meghan. kjedelig og veldig smakløst av harry og velge henne

Anonymkode: 3f8f9...afb

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mary er 100% penere enn meghan. kjedelig og veldig smakløst av harry og velge henne

Du synes prinsen kun burde gå etter utseendet?

Jeg synes forøvrig hun er pen. Tror det er smaken din som er rar. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du synes prinsen kun burde gå etter utseendet?

Jeg synes forøvrig hun er pen. Tror det er smaken din som er rar. 

Nei, men etter det jeg har lest, så egner hun seg ikke

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ganske kjedelig og smakløst å være så overfladisk og lite dannet som du er også ...

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er ganske kjedelig og smakløst å være så overfladisk og lite dannet som du er også ...

:ler::ler:

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun bør vel få mulighet til å bevise det? Eller tenker du at hun bør forhåndsdømmes ut fra hva sladrepressen klarer å grave opp?

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hun bør vel få mulighet til å bevise det? Eller tenker du at hun bør forhåndsdømmes ut fra hva sladrepressen klarer å grave opp?

mye stemmer, dette har hun sagt selv

Skrevet

Mary? Hvorfor dra inn det danske kongehuset da? Kjolen er enkel og classy, lik bruden :) Mer klasse folk har, jo mere stilrent og enkelt er de som bruder.  Styggeste jeg ser er pompøse kjoler hvorpå brura ser ut som ei stappa grisestek i en hav av bløtkakemarengs!

Skrevet
Akkurat nå, Pæddan skrev:

Mary? Hvorfor dra inn det danske kongehuset da? Kjolen er enkel og classy, lik bruden :) Mer klasse folk har, jo mere stilrent og enkelt er de som bruder.  Styggeste jeg ser er pompøse kjoler hvorpå brura ser ut som ei stappa grisestek i en hav av bløtkakemarengs!

sorry, mente selvsagt kate :)

Skrevet

Synes hun er helt nydelig jeg. Og tror de kommer til å utrette mye bra sammen.

Anonymkode: bf097...f0b

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

sorry, mente selvsagt kate :)

Tenker du at han skal ta kona til broren da eller? Hva mener du egentlig? Er det kun utseende som teller? 

Anonymkode: 40bc6...3e6

Skrevet

Haha, gratulerer med dagens dummeste innlegg

Anonymkode: 77e78...056

Skrevet

Nå ble jo ikke vår egen kronprinsesse heller regnet som egnet, i det hele tatt i starten, og se hvor forandret hun er.

Skrevet

Synes kjolen var kjip. Kan godt like enkle og stilrene kjoler, men den virket amatørisk. Stoffet var klumpete og krøllete, for tykt stoff til armene og bysten. Hadde vært mye bedre i et annet, tynnere stoff.

Anonymkode: 46044...842

Skrevet

Syns også den var for tykk i stoffet. Og sømmen ved armene er veldig synlig.

Anonymkode: 6f2e1...751

Skrevet

Meghan kan ikke overgå Kate vettu 🤔

Jeg personlig syns hun var strålende vakker ! Men ble overasket at det antrekket og tilbehøret var så tonet ned. Men samtidig likte jeg det 😊

Anonymkode: 04744...10d

Skrevet

Synes den var litt kjedelig, og altfor tykt stoff. Mange rare bretter under magen.

Og håret hennes kunne vært mer forseggjort. 

Men for all del. Hun ville sett bra ut i nesten hva som helst 

Anonymkode: d423d...df5

Skrevet

Nå ble jo ikke vår egen kronprinsesse heller regnet som egnet, i det hele tatt i starten, og se hvor forandret hun er.

Er hun?

Anonymkode: f4d5c...a77

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er hun?

Ja

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er hun?

Ikke etter min mening. Drar stadig en "Sven O" til pressen om noen mener noe vagt kritisk om den voksne og mediekåte sønnen..

Anonymkode: 911b5...8b4

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Synes det er koselig at Mette Marit og Haakon fremdeles er så hengivne og kjærlige mot hverandre. Det virker som om de fremdeles er forelsket:strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...