Anonym bruker Skrevet 19. mai 2018 #26 Skrevet 19. mai 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er ikke dette tredje tråden din om dette? Når du må ha så mye bekreftelse fra andre på det du gjør så er det jo helt tydelig at du ikke har det helt godt med det du gjør. Men jobbe med ekteskapet er du jo ikke villig til, så da får du heller stå for det at du roter det til enda mer. Parterapi og egen terapi ... Anonymkode: 68bbf...9b9 Andre tråd, ikke noe mer. Jeg er singel nå, det var ikke håp for oss uansett. Denne tråden hadde egentlig ingenting med hva jeg driver med, jeg var bare nyskjerrig på hva andre mener, da jeg vet det er store forskjeller på hva folk tolker som utroskap. Anonymkode: f5608...5e7
Brave1 Skrevet 19. mai 2018 #27 Skrevet 19. mai 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Nei men hei sann, slapp av! Vi har alle våre grenser. Jeg kunne godtatt en ONS på fylla (en gang, ikke dersom det gjentar seg), så lenge han er ærlig om det. Der går min grense. Ærlighet. At jeg godtar noe du ikke ville gjort betyr ikke at jeg ikke setter meg selv høyt nok. Du kunne kanskje tolerert noe som ville resultert i brudd hos meg, det betyr ikke at verken du eller jeg er underkua og desperat. Det betyr at vi er forskjellige og forhold er forskjellige. Anonymkode: 1ce13...6eb Da får du som du ber om.
Brave1 Skrevet 19. mai 2018 #28 Skrevet 19. mai 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Tvert imot. Jeg setter forholdet mitt så høyt at jeg innser at det består av mye mer enn tilfeldig puling. Det er jo bare sørgelig med kvinner som tror at deres egenverd ligger i mannens pikk. Anonymkode: 12abd...db4 du får som du ber om.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2018 #29 Skrevet 20. mai 2018 2 ville vært verst. Jeg ville tatt ut skilsmisse for begge (vi har barn). Anonymkode: 841f1...00c
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2018 #30 Skrevet 20. mai 2018 Jeg hadde gått fra mannen for både en og to. Jeg vil ha en monogam mann. Så enkelt. Hadde aldri klart å legge det bak meg, og da hadde han ikke lenger vært den jeg ville dele livet med. Anonymkode: d3b12...a7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå