GĂ„ til innhold

Hva skjer med foten min 😏?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Falt med sykkelen til 5 Ă„ringen tidlig i dag (ikke spĂžr hvordan 🙈😂), slo kneet rett i bakken og fikk flere smĂ„sĂ„r. Men etterpĂ„ har jeg hatt sinnsykt vondt i vristen pĂ„ foten, spesielt over lilletĂ„ og nest minste tĂ„,  det er sĂ„ vondt innimellom nĂ„r jeg trĂ„kker/vrir/lĂžfter pĂ„ foten at jeg mĂ„ lage hĂžye ynkelyder og tĂ„rene presser pĂ„ 😏. Er ikke hovent eller blĂ„tt eller sĂ„r eller noe der. 

SkjÞnner ikke helt hvorfor det er vondt der, falt ikke hÞyt eller i fart, og det var liksom kneet som tok stÞyten. 

Noen ideer pÄ hva det kan vÊre? Blir lege ilÞpet av helga om det ikke blir bedre.

Anonymkode: a76f1...bb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan lett knekkes de smÄ bena i vristen. Skjeldent noe mer Ä gjÞre en Ä holde stabilt og i ro, men smertestillende er jo kjekt da.

Anonymkode: aef7f...f7e

Skrevet

Du kan ha brudd, mange smÄ bein der

Anonymkode: 66c77...81a

Skrevet

Enig, du kan ha fÄtt brudd selv om du ikke er hoven eller blÄ. I sÄ fall er det lurt Ä fÄ tatt rÞntgenbilde. Andre Ärsaker kan vÊre om du har fÄtt en hevelse som presser pÄ en nerve til det omrÄdet, eller at du har fÄtt en lÄsning i fotrotknoklene som pÄvirker den delen av foten (det siste kan ev. en kiropraktor hjelpe deg med, men da mÄ selvfÞlgelig brudd vÊre utelukket).

Anonymkode: dc140...2fd

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...