Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #1 Skrevet 18. mai 2018 Falt med sykkelen til 5 Ă„ringen tidlig i dag (ikke spĂžr hvordan đđ), slo kneet rett i bakken og fikk flere smĂ„sĂ„r. Men etterpĂ„ har jeg hatt sinnsykt vondt i vristen pĂ„ foten, spesielt over lilletĂ„ og nest minste tĂ„,  det er sĂ„ vondt innimellom nĂ„r jeg trĂ„kker/vrir/lĂžfter pĂ„ foten at jeg mĂ„ lage hĂžye ynkelyder og tĂ„rene presser pĂ„ đ. Er ikke hovent eller blĂ„tt eller sĂ„r eller noe der. SkjĂžnner ikke helt hvorfor det er vondt der, falt ikke hĂžyt eller i fart, og det var liksom kneet som tok stĂžyten. Noen ideer pĂ„ hva det kan vĂŠre? Blir lege ilĂžpet av helga om det ikke blir bedre. Anonymkode: a76f1...bb2
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #2 Skrevet 18. mai 2018 Kan lett knekkes de smÄ bena i vristen. Skjeldent noe mer Ä gjÞre en Ä holde stabilt og i ro, men smertestillende er jo kjekt da. Anonymkode: aef7f...f7e
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #3 Skrevet 18. mai 2018 Du kan ha brudd, mange smÄ bein der Anonymkode: 66c77...81a
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #4 Skrevet 18. mai 2018 Enig, du kan ha fÄtt brudd selv om du ikke er hoven eller blÄ. I sÄ fall er det lurt Ä fÄ tatt rÞntgenbilde. Andre Ärsaker kan vÊre om du har fÄtt en hevelse som presser pÄ en nerve til det omrÄdet, eller at du har fÄtt en lÄsning i fotrotknoklene som pÄvirker den delen av foten (det siste kan ev. en kiropraktor hjelpe deg med, men da mÄ selvfÞlgelig brudd vÊre utelukket). Anonymkode: dc140...2fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ