Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #1 Skrevet 18. mai 2018 Hvordan fungerer det for dere? Anonymkode: 305af...c05
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #2 Skrevet 18. mai 2018 Absolutt ikke optimalt. Han har bare samvær annenhver helg. Jeg har absolutt alt i hverdagen av oppfølging, sykdom, oppdragelse, dugnader, kjøring hit og dit. Periodevis er det kjedelig for barna å reise langt vekk fra alle venner i helger. Anonymkode: 6c16b...740
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #3 Skrevet 18. mai 2018 Hvor lang reiseveg har barna da? Anonymkode: 305af...c05
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #4 Skrevet 18. mai 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvor lang reiseveg har barna da? Anonymkode: 305af...c05 Litt over en time. Halvparten er med ferge. Før var det en halvtime, og ståa var lik da. Anonymkode: 6c16b...740
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #5 Skrevet 18. mai 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Litt over en time. Halvparten er med ferge. Før var det en halvtime, og ståa var lik da. Anonymkode: 6c16b...740 En time er jo ikke lang reisevei! Anonymkode: 43006...874
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #6 Skrevet 18. mai 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: En time er jo ikke lang reisevei! Anonymkode: 43006...874 Det er en veldig kronglete vei uten kollektivtrafikk. Men hva tenker du på? Ikke lang reisevei for en helg eller ikke lang reisevei for å delta i hverdagen? Det er nemlig absolutt for langt for sistnevnte. Men hi definerte ingen avstander, hun skrev bare "en annen by". Og ja,pappaen bor i en annen by og et annet fylke. Det er nok for øvrig snarere 1,5 time når man regner med venting på ferge. Anonymkode: 6c16b...740
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #7 Skrevet 18. mai 2018 Fungerer helt greit😊 Samvær annenhver måned og litt i ferier. Bor 5 timers kjøring fra hverandre (går ikke tog, fly eller båt) Anonymkode: f3bf3...02e
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #8 Skrevet 18. mai 2018 Pappaen her bor ca 40 - 60 min unna oss. Er ikke så langt, men pga mye trafikk tar det ofte tid å kjøre. Er samvær annenhver helg, fre - tirs. Fungerer bra, han er flink til å møte opp på andre ting i tillegg. Han er alltid med på foreldresamtaler og foreldremøter, han er med til tannlege og lege om det ikke kræsjer helt med jobb og er innom ca 2-3 ganger i mnd for å hilse på junior. Det hender også vi finner på ting sammen, f.eks teater. Da er også hans samboer og hennes særkullsbarn med. Junior er der hver påske, 2 uker om sommeren og annenhver jul i tillegg til samværet. Hvordan dere får det til å fungere kommer helt an på dere voksne. Anonymkode: 619c4...be6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå