Lille krøll Skrevet 18. mai 2018 #1 Skrevet 18. mai 2018 Hva er godkjent størrelse på puppene for å ha litt utringning? Er gravid, puppene er enorme og det er så mange fine gravidkjoler men de fleste er med litt utringning. Er redd det skal se vulgært ut. Har nå 65 j i bh.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #2 Skrevet 18. mai 2018 Det er vel ikke størrelsen på puppene som gjør det vulgært, men størrelsen på utrigningen? Anonymkode: 55453...54e
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #3 Skrevet 18. mai 2018 Jeg har litt utrigning, men liker ikke vise kløft. Har 75H i BH-størrelse. Høyhalsede gensere ser bare rart ut på meg, så noe utringning må det være. Man kan kanskje se de øverste mm av kløften også, men ikke mer enn det. Mer enn det synes jeg personlig er vulgært. Men jeg går heller ikke med singlet/ermeløs klær, må i allefall ha T-skjorte-ermer, og skjørt og shorts skal helst gå til knærne. Så jeg er kanskje litt prippen. Selvfølgelig gjelder noe annet på stranda, eller også når det er veldig varmt, i egen hagen osv. Anonymkode: 2dcf3...e95
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #4 Skrevet 18. mai 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er vel ikke størrelsen på puppene som gjør det vulgært, men størrelsen på utrigningen? Anonymkode: 55453...54e Det ser jo gjerne litt mer vulgært ut med enorme pupper i en dyp kløft enn små b-cup pupper da. Anonymkode: 2dcf3...e95
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #5 Skrevet 18. mai 2018 Jeg synes det er vulgært å vise noe særlig mer enn helt øverste del av kløfta, særlig som gravid. Men er det ikke bare å ta en topp under da? Har du en sort kjole og en sort topp er det helt greit at toppen synes. Anonymkode: 4373f...00e
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #6 Skrevet 18. mai 2018 Jeg synes det er vulgært når man ser noe mer enn øverste del av kløfta, enda mer vulgært er det hvis puppene er store Anonymkode: ef49c...ade
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #7 Skrevet 18. mai 2018 Vis kløfta om du vil, hadde jeg hatt større pupper ville jeg hatt utringning hele tiden, jeg! Anonymkode: 7809f...cb8
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #8 Skrevet 18. mai 2018 Utringning og kløft er vulgært uansett.. Anonymkode: 429b6...c90
Leeloo76 Skrevet 18. mai 2018 #9 Skrevet 18. mai 2018 Jeg synes kløft er kjempefint (innen visse grenser, er man redd helle stellet skal falle ut er det for mye)! If you got it, flaunt it! Hilsen 75A
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #10 Skrevet 18. mai 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har litt utrigning, men liker ikke vise kløft. Har 75H i BH-størrelse. Høyhalsede gensere ser bare rart ut på meg, så noe utringning må det være. Man kan kanskje se de øverste mm av kløften også, men ikke mer enn det. Mer enn det synes jeg personlig er vulgært. Men jeg går heller ikke med singlet/ermeløs klær, må i allefall ha T-skjorte-ermer, og skjørt og shorts skal helst gå til knærne. Så jeg er kanskje litt prippen. Selvfølgelig gjelder noe annet på stranda, eller også når det er veldig varmt, i egen hagen osv. Anonymkode: 2dcf3...e95 LITT prippen? Når ble hud og kropp så fryktelig farlig? Hvorfor skal f.eks. armer og lår gjemmes bort? Anonymkode: e9039...bb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå