Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #1 Skrevet 18. mai 2018 På avdelingen til datteren min i barnehagen er det en jente på fem som er så fantastisk herlig. Veslevoksen, omsorgsfull, snill og god. En unge jeg blir glad for å se. Et stort smil alltid og så snill med min datter på tre år. Hadde du syntes det var rart om jeg sa at jeg setter så pris på barnet ditt og at jeg oppfatter henne som tvers igjennom snill og god? Anonymkode: c4c37...ec8
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #3 Skrevet 18. mai 2018 Hadde blitt glad. Jeg er tilhenger av å si pene ting til folk når man tenker pent om den eller barna deres. Anonymkode: a2cb2...5c7
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #5 Skrevet 18. mai 2018 Hadde blitt veldig glad 😊 Anonymkode: e7832...ebe
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #6 Skrevet 18. mai 2018 Alle skulle vært flinkere til å rose hverandre på denne måten. Kjør på Anonymkode: 9fc44...6c6
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #7 Skrevet 18. mai 2018 Bare koselig å få skryt av barna sine. På påskefrokosten i år kom en mamma bort til meg og spurte om poden (4,5 år) var vant med å være med småbarn, for han var så innmari god med minstejenta hennes. Passet på, ga henne leker og strøk henne på kinnet. «Egentlig ikke, men han er veldig glad i å ta vare på de», svarte jeg. Takket selvfølgelig for den positive tilbakemeldingen også. Anonymkode: 9e3ea...a7d
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #8 Skrevet 18. mai 2018 Det hadde vært trivelig å høre. Jeg pleier å si sånt til folk, jeg. Er ei femåring i barnehagen som er superflink med vår yngste, og det er så trivelig å se. Pleier å si det til henne og foreldrene noen ganger. På samme måte oppfordrer jeg eldste til å passe på de små og det tror jeg hun gjør også. Er en veldig liten barnehage, men det gjør at de alle har omsorg for hverandre. Anonymkode: b289c...5c0
Mumua Skrevet 18. mai 2018 #9 Skrevet 18. mai 2018 Veldig hyggelig. Ingenting gjør meg gladere enn å høre fine ting om barna mine 😊
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2018 #10 Skrevet 19. mai 2018 Hadde blitt både glad og rørt hvis noen hadde sagt det om mitt barn. Anonymkode: 375f6...e97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå