Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #1 Skrevet 18. mai 2018 Det går mye på det samme. Eller det skaper de samme følelsene. Enten går det på at jeg ikke kommer meg på jobb, eller blir forsinket. Når jeg skal ringe for og varsle fungerer ikke telefonen, finner ikke symbolene for hverken å ringe eller sende melding. Denne gangen kom jeg meg på jobb, men huska ikke hvor jeg hadde parkert. Dro så ut for å lete. Fant den ikke, masse forvirring under leting. Finner ikke frem. En mann truet en barnehage, 2 hunder av sorter jeg er livredd begynte å slåss. Jeg slåss med mannen som truet barnehagen. Barnehagen hadde en rar plassering og lokalisasjon. Følelsene er stress, kaos og frykt. Alltid det samme. Anonymkode: eea43...8d8
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #2 Skrevet 18. mai 2018 Jeg synes det virker som om du føler stort ansvar for det meste og at du både er litt sliten av ansvaret og samtidig føler at dette er noe du bør greie. Du liker å ha full kontroll på det meste. I søvne jobber du derfor med å planlegge hva du skal gjøre hvis ting skjer. At du drømmer at du sloss ser jeg på som at du egentlig har ganske god selvtillit. Du tror du skal kunne løse de fleste problemer. Du velger tross alt å sloss i steden or å rømme eller gjemme deg. Anonymkode: 8e28e...59f
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #3 Skrevet 18. mai 2018 Interessant det du skriver. Jeg føler vel ikke ansvar direkte, men jeg er en person mange kommer til. Jeg vet mye om hva de sliter med, og jeg har ingen mulighet til å hjelpe de, annet enn ved å støtte og oppmuntre. Jeg er sliten av det, for det trykker meg ned å vite at de sliter. Samtidig vil jeg være den støtten de behøver. Jeg liker å ha kontroll ja, men er dessverre distré oppi det hele. Men det henger nok sammen med mange bekymringer. I tillegg er jeg under utredning, og det jeg utredes for ble en stor utfordring i drømmen. God selvtillit har jeg ikke, jeg kan alle de nedsettende adjektivene om meg selv, finner ingen positive. Men jeg er villig til å ta en støyt for de jeg er glade i. Takk for svar, det var et interessant svar, og tror nok du er inne på noe👍😊 Anonymkode: eea43...8d8
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2018 #4 Skrevet 18. mai 2018 Har hatt lignende drømmer. Temaet med å ikke komme seg avgårde, ikke finne bilen, ikke klare å møte opp i rett tid osv er for meg gjengangere når jeg lider av stress. De to hundene er arketypiske symboler på frykt. Anonymkode: 05f72...102
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2018 #5 Skrevet 19. mai 2018 Huff😔 frykt... ja, jeg er nok en engstelig person. Med mange bekymringer. Redd den typen hunder som slåss også. De var store, og jeg forbinder dem med aggressivitet. Er to familiemedlemmer som utredes mtp kreft nå, i tillegg til en som døde nylig. Er ikke redd for kreft for min egen del (ang det jeg utredes for). Har sånne drømmer så ofte nå. Husker ikke hva det var i natt, men våkna brått hvertfall. Har til tider problemer med å stresse ned. Skjer det på morgensolen (oftest), tør jeg ikke sove mer. Forsøker jeg, må jeg ha på vekkerklokke så jeg ikke sover for lenge/ må være sikker på at jeg «våkner» så jeg ikke drømmer for lenge. Anonymkode: eea43...8d8
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2018 #6 Skrevet 19. mai 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Huff😔 frykt... ja, jeg er nok en engstelig person. Med mange bekymringer. Redd den typen hunder som slåss også. De var store, og jeg forbinder dem med aggressivitet. Er to familiemedlemmer som utredes mtp kreft nå, i tillegg til en som døde nylig. Er ikke redd for kreft for min egen del (ang det jeg utredes for). Har sånne drømmer så ofte nå. Husker ikke hva det var i natt, men våkna brått hvertfall. Har til tider problemer med å stresse ned. Skjer det på morgensolen (oftest), tør jeg ikke sove mer. Forsøker jeg, må jeg ha på vekkerklokke så jeg ikke sover for lenge/ må være sikker på at jeg «våkner» så jeg ikke drømmer for lenge. Anonymkode: eea43...8d8 Å begrense søvn gjør IKKE at du får mindre stress!! Anonymkode: 05f72...102
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2018 #7 Skrevet 19. mai 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Å begrense søvn gjør IKKE at du får mindre stress!! Anonymkode: 05f72...102 Jeg vet, men når jeg ikke tørr sove, for det er sikkert som «amen i kirka» at da får jeg hvertfall mareritt. Særlig når jeg våkner på morgensiden. Våkner med puls i 110 og kjempestressa. Anonymkode: eea43...8d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå