Anonym bruker Skrevet 17. mai 2018 #1 Skrevet 17. mai 2018 Heisann. Jeg og min mann har en datter som skal ha humanetisk konfirmasjon i 2019. Jeg tenker allerede på pynting, gavebord, tåler, bildevisning, videosnutt-fremvising osv..... Kan dere komme med alt dere har av gode tips og råd og ideer for å få til en meeeeget super konf??????? Anonymkode: f09c1...023
SharonNeedles Skrevet 17. mai 2018 #2 Skrevet 17. mai 2018 La konfirmanten være med å bestemme. Ellers er pinterest og instagram fint å bruke som inspirasjon. Men du har jo veldig god tid da.
sug lut Skrevet 17. mai 2018 #3 Skrevet 17. mai 2018 Jesus, det er ikke landgangen i Normandie du planlegger, det er et selskap for en femtenåring. Du trenger ikke et år.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2018 #4 Skrevet 17. mai 2018 Fint at dere satser på å lage en knallfest. Og kanskje er dette en slags hobby du koser deg med - i så fall er det bare å planlegge i vei. Anbefaler i så fall å tenke gjennom underholdning. Enten av konfirmant, venner eller gjester. Og husk å være tidlig ute med å melde dere på til høsten. Humanetisk forbund i Oslo blir i hvert fall tidlig fullt. Men ærlig talt, mitt første innfall er: slapp av, ikke styr så fælt. Bortsett fra påmelding, bunad og evt booking av restaurant så trenger dere virkelig ikke å tenke på noe av dette før på nyåret. Vi har konfirmasjon til helgen. Mye er ennå ikke planlagt. Men så lenge huset er rent, maten er god og komfirmanten føler seg som midtpunkt og gjestene at vi er glade for å se dem, så blir det helt sikkert bra. Anonymkode: 64dcd...178
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2018 #5 Skrevet 17. mai 2018 Ikke la henne konfirmere seg. Det er en dum tradisjon som må dø. Anonymkode: 63acf...902
sotosmor Skrevet 18. mai 2018 #6 Skrevet 18. mai 2018 Det viktigste er at hun blir påmeldt konfirmasjonen og at dere eventuelt booker et lokale å ha festen i. Ellers har du god tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå