Gå til innhold

Halsbetennelse som varer og varer - lege?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk skikkelig vondt i halsen natt til tirsdag i forrige uke. Så vondt at jeg ikke kunne sove, nesten ikke klarte å snakke eller svelge. I tillegg hadde jeg feber.

Fredag/ lørdag begynte jeg å bli bedre i halsen, feberen forsvant, og jeg trengte ikke lenger maksdose smertestillende. Men nå, torsdag uka etter, er fremdeles halsen ganske vondt, men kun på den ene siden. Myyye mindre vond enn den var, jeg fungerer helt greit, men helt bra er jeg ikke. Burde jeg gå til legen? Jeg burde sikkert gått til legen da det stod på som verst, men ville helst prøve uten antibiotika. 

Anonymkode: fb02b...931

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lege.

Jeg gjorde ikke det og endte med sepsis og akutt operasjon...

Anonymkode: 70165...e8f

Skrevet

Skikkelig halsbetennelse er vel ikke som bare går over av seg selv med deg første. Gå til legen

Anonymkode: 0bbd1...883

Skrevet

Jeg ville ventet. Du er mye bedre, og da har jo tydeligvis kroppen ordnet opp selv. Hvis du blir verre igjen kan du eventuelt vurdere det på nytt. 

Anonymkode: 6b5d8...ed7

Skrevet

Jeg ventet. Da jeg kom til legen fikk jeg spørsmål om hvorfor jeg ikke kom før. Halsbetennelse er en av de tilstandene som fortsatt bør behandles med antibiotika sa hun. 

Anonymkode: 93246...136

Skrevet

Legen må nok hjelpe deg :)

Anonymkode: dd531...506

Skrevet

Takk! Jeg løp til legen nå i morges og har nå begynt på antibiotika. Streptokokker, ja, trenger visst hjelp til å bli kvitt dem...,

Anonymkode: fb02b...931

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...