Gå til innhold

Jente 7 med kul oppå hodet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min viste meg i dag en kul på toppen av hodet. Den kjennes ut som en sånn man får når man har dunket hodet, men hun sier at den ikke er vond. Hva kan det være?

Anonymkode: 50214...5aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har litt helseangst og liker ikke kuler....

Skrevet

Ta en tur til legen for sikkerhets skyld.

Anonymkode: f6c50...8b7

Skrevet

besøk legen hvis du er redd

Anonymkode: c24fb...46e

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har litt helseangst og liker ikke kuler....

Hei kjære deg! Jeg har også helseangst så jeg vet hvordan du har det, er også veldig opptatt av kuler. Hjelper også lite når poden alltid får hovne lymfer ved enhver liten forkjølelse :rolleyes:

Har forbud (fra fastlegen)  mot å google symptomer så kan heller ikke sjekke for deg hva det er. Barn de er jo ofte høyt og lavt og får jo kuler og blåmerker støtt og stadig som de ikke husker hvordan de fikk. Så det er nok ikke noe å bekymre seg over, men jeg vet jo du uansett vil gjøre det (akkurat som jeg også gjør). Når man er hypokonder så kommer man i en slags boble som varer like lenge som symptomene  varer eller til du har fått forklaring på hva det er. Mang tror hypokondere kun er hypokondere på vegne av seg selv, men faktisk så er det vanlig at man har helseangst på vegne av noen andre og da spesielt dine barn.

Dra til legen om angsten ikke gir seg, men prøv å jobb med angsten din. Ta et kurs for å mestre den, som feks Silva metoden eller lignende. Kanskje noen andre her har andre ting de også kan anbefale? Jeg vet at det er forferdelig å leve med angst, jeg har det mye bedre nå. Jeg tok silvakurs online hos mindvalley men har også tatt andre kurs for å få bukt med angsten min. Lykke til :) 

Anonymkode: dbda1...9ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...