Anonym bruker Skrevet 16. mai 2018 #1 Skrevet 16. mai 2018 Jeg er singel og har vært det i mange år. Jeg innser at jeg ikke har vært "flink" nok til å eksponere meg for steder der jeg treffer menn (er liksom bare på jobb, med alle de samme trøttingene, hjemme med barna (som begynne råblir store og, hos foreldre, eller med venninner og på damemiddager osv), og har bestemt meg for å bli litt flinkere til det. Den ene tingen jeg skal gjøre er å gå mye på tur i skog og fjell rundt byen her, for der er det masse spreke menn. Det gjør jeg jo glatt alene. Det andre er å takke ja til diverse invitasjoner til arrangementer som det typisk kommer menn på. Hvis det jobbting, er det helt ok ågå alene. Men nå fikk jeg en invitasjon fra banken. Det er noen som skal vise frem biler, båter, øl fra lokale bryggeri, mote, klokker osv og med litt servering. Dette høres fristende ut å gå på - men vil det virke veldig teit å komme alene? De fleste som kommer er sikkert i par, eller som kamerater. Hadde dere turt å gå helt alene eller hadde dere prøvd å få med en venninne? Anonymkode: 2fee7...3a6
Superdolly Skrevet 16. mai 2018 #2 Skrevet 16. mai 2018 Jeg hadde prøvd å få med en venninne, men hvis ingen kunne eller ville hadde jeg glatt gått alene.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2018 #3 Skrevet 16. mai 2018 Hvis du går alene blir du «tvunget» til å prate med andre! Beste måten å komme i kontakt med folk! Anonymkode: b1e38...4dc
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2018 #4 Skrevet 16. mai 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvis du går alene blir du «tvunget» til å prate med andre! Beste måten å komme i kontakt med folk! Anonymkode: b1e38...4dc Enig Anonymkode: 14869...4ac
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2018 #5 Skrevet 16. mai 2018 Gå alene, og treffer du en fin fyr så kan du si at du ikke ville dra med deg venninnene, de ville bare bety konkurranse mtp å snakke med sånne kjekke menn som deg! Anonymkode: e5878...f42
sug lut Skrevet 16. mai 2018 #6 Skrevet 16. mai 2018 Å gå på ting med den hensikt å treffe noen er sjelden en god oppskrift, vil jeg mene - men gjør de tingene du faktisk aktivt har lyst til og liker, ikke fordi det er menn der, men fordi du er deg der. Så hvis opplegget du beskriver faktisk er noe du har lyst til så gjør du det, alene om du vil eller med en venninne - men hvis det virkelig ikke er deg så la det være, det er ingen grunn til å late som du er en annen, da treffer du bare feil menn uansett. Og så viktig er ikke en mann, tross alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå