Gå til innhold
Anonym bruker

Hvordan vet man?😩

Anbefalte innlegg

Anonym bruker

Jeg har en indre krig med meg selv.Hvordan vet man at det er rette persn man er sammen med??

Jeg har holdt på å gå en gang tidligere og nå streifer tanken igjen, men så tenker jeg på barna😩Jeg har en annen mann(sjelevenn i mine øyne)som har vært kompisen min i alle år(før vi ble sammen)og vi har følelser enda og jeg bare vet på en måte at han er den rette, men samtidig.....hvordan vet man helt??

Anonymkode: d7b30...1f5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker

Man vet aldri.

Man tror man vet, men så kommer det en dag....

Anonymkode: bbd3a...91b

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym bruker

Aldri gå fra en for en annen.. fordi ingen er perfekt. Men er forholdet du lever i feil er det ikke sikkert det er rett å bli.. 

Anonymkode: 3076d...dbd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym bruker

Så du hadde følelser for en mann du menge var sjelevenner din og valgte likevel å bli sammen med en annen å få barn med han?

som man sår høster man. Du må jo velge hva du vil gjøre, men for barna dine sin del er det fint om du klarer å forsone deg med valget du har tatt og bestemmer deg helhjertet for å gå inn for forholdet men mannen din. I såfall bør du nok kutte kontakten med han du har følelser for.

Enten det, eller så må du helhjertet gå inn for det motsatte. Altså skille deg fra mannen din og bli sammen med «sjelevenner»

For det er dårlig gjort mot alle sånn du holder på nå. Anbefaler deg å se NRK-serien Blank

Anonymkode: 02233...1b1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym bruker
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har en indre krig med meg selv.Hvordan vet man at det er rette persn man er sammen med??

Jeg har holdt på å gå en gang tidligere og nå streifer tanken igjen, men så tenker jeg på barna😩Jeg har en annen mann(sjelevenn i mine øyne)som har vært kompisen min i alle år(før vi ble sammen)og vi har følelser enda og jeg bare vet på en måte at han er den rette, men samtidig.....hvordan vet man helt??

Du kommet til å angre hvis du går. Det fins garantert noe feil med "drømmemannen" også 😉

Anonymkode: a1bd4...8e7

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym bruker
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kommet til å angre hvis du går. Det fins garantert noe feil med "drømmemannen" også 😉

Anonymkode: a1bd4...8e7

Støtter denne. Dine-mine-våre universet er definitivt ikke noe å trakte etter, du får alle utfordringene du har nå pluss en hel bråte i tillegg.

Anonymkode: fd332...af4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker

Jeg ble sammen med samboer pga han andre flyttet,men kom tilbake for noen år siden.Jeg er egentlig ganske sliten av å være her jeg er pga det er mye bagasje med samboer også.Har heller aldri hatt de samme følelsene for han dessverre...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nodisc
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Støtter denne. Dine-mine-våre universet er definitivt ikke noe å trakte etter, du får alle utfordringene du har nå pluss en hel bråte i tillegg.

Anonymkode: fd332...af4

Nå er det vel ikke snakk om utfordringene, men følelsene.. Jeg og min samboer gikk fra hverandre da vi hadde vennskap men ikke følelser, det angrer jeg ikke på. Jeg håper og tror utfordringer blir enklere når man er med den rette personen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym bruker

Takk for svar.Hvordan visste du at det bare var vennskap igjen?Jeg er litt redd pga "det trygge"selv om jeg innerst inne ikke ville ha giftet meg med han.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nodisc
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar.Hvordan visste du at det bare var vennskap igjen?Jeg er litt redd pga "det trygge"selv om jeg innerst inne ikke ville ha giftet meg med han.

Det er veldig vanskelig å forklare. Men vi satt liksom bare igjen med vennskapet til slutt. Det var ikke noe spontant at vi fant ut av det, det var et tema over et par år og vi prøvde å finne tilbake til hverandre. Vi var åpne om følelsene våre hele veien og klart å gå fra hverandre med vennskapet i behold, heldigvis. Det trygge er en enkel plass å være, men jeg har det utrolig masse bedre nå :) men dette er selvsagt veldig individuelt, men for meg/oss var dette det riktige. 

Beklager at jeg ikke utdyper mer, men det er veldig vanskelig å sette fingeren på nøyaktig hva det var.

Lykke til hvertfall! Ta et valg du kan stå for og føler er riktig - selv om du ender opp med mannen du har nå, sjelevennen din eller potensielt alene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym bruker

Tusen takk Nodisc🙏🏼

Jeg synes det er et vanskelig valg pga barna.Jeg vil nok ende opp med å ha de mest, men vi må flytte da.Han eier huset mest og jeg har ikke råd å sitte med det alene og betale han ut.Dvs at barna mister det de er vant til å være😕

Jeg kjenner at jeg ikke har de følesene for samboer, vil ikke ha sex heller da jeg ikke klarer å tenne på han lengre...føler meg så frekk som sitter her å skriver det, men jeg har ingen andre jeg kan prate med dette om.

Jeg får ta tiden til hjelp, tenke grundig og ikke forhaste meg.Men det er ikke lett...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nodisc
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk Nodisc🙏🏼

Jeg synes det er et vanskelig valg pga barna.Jeg vil nok ende opp med å ha de mest, men vi må flytte da.Han eier huset mest og jeg har ikke råd å sitte med det alene og betale han ut.Dvs at barna mister det de er vant til å være😕

Jeg kjenner at jeg ikke har de følesene for samboer, vil ikke ha sex heller da jeg ikke klarer å tenne på han lengre...føler meg så frekk som sitter her å skriver det, men jeg har ingen andre jeg kan prate med dette om.

Jeg får ta tiden til hjelp, tenke grundig og ikke forhaste meg.Men det er ikke lett...

Kjenner veldig til det. Det verste med hele bruddet var når vi skulle fortelle det til barnet vårt, det er definitivt ikke lett. Send meg gjerne en privat melding om du ønsker noen å snakke med det om :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her