Gå til innhold

Solgt kjole, glidelås ble ødelagt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Solgte en kjole via face her om dagen og nå kontaktet kjøper meg og sa at glidelåsen hadde virket trå og når hun skulle åpne den ble den ødelagt. Hun sa at hun kjøpte varen usett og uprøvd, men hentet den her selv og fikk da mulighet til å se på kjolen før hun kjøpte den av meg. 

Jeg solgte flere kjoler og sjekket ingen av disse glidelåsene, noen var knapt brukt og denne kjolen var brukt to ganger. Jeg har selv fått på meg nevnte kjole uten å dra ned glidelåsen og kan ikke huske å ha brukt glidelåsen. 

Men altså, glidelåsen var hel da hun kjøpte den, jeg vet ikke hva som har skjedd i ettertid, men glidelåsen var intakt ved kjøp og nå er den ødelagt. 

Hva hadde dere gjort? 

Anonymkode: 7b573...99a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Latt henne heve kjøpet og tatt kjolen tilbake.

Anonymkode: 58d4f...de7

Skrevet

Kjøpt er kjøpt. Ikke angrefrist på sånne salg.

Hvis hun hun virkelig setter seg på bakbeina ville jeg gitt tilbake pengene, men understreket at jeg synes det var urimelig.

Anonymkode: 26e1e...0b2

Skrevet

En glidelås koster kanskje ikke allverdens å reparere? Kanskje tilby 50 % av prisen for reparasjon? 

Anonymkode: c8016...da8

Skrevet

Hin droppet undersøkelsesplikten sin og kan kun skylde seg selv. Hun får bytte den selv.

Anonymkode: 54b1a...bed

Skrevet

Herregud, hennes risiko. Hun burde sjekket da hun hentet. 

Anonymkode: b3dbc...ffa

Skrevet

Kjolen ble solgt for 200,- hvis det har noe å si. 

Glidelåsen var som sagt ikke ødelagt da den ble solgt, hun ødela den etter kjøpet. Det skjedde andre gang hun prøvde den. Skal jeg ta tilbake en kjole hun har ødelagt? Ser det er 50/50 hva folk mener, jeg er litt delt. Ser jo det er surt å kjøpe noe som ble ødelagt med en gang, men hun hadde tid til å sjekke den pluss at det i hovedsak var hun som ødela den.. 

Anonymkode: 7b573...99a

Skrevet

Nei dette er hennes ansvar. Om jeg kjøper en kjole som er 4 størrelser for liten og den rivner når jeg tar den på så er da det mitt problem. 

Anonymkode: 8eb3b...d57

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei dette er hennes ansvar. Om jeg kjøper en kjole som er 4 størrelser for liten og den rivner når jeg tar den på så er da det mitt problem. 

Anonymkode: 8eb3b...d57

Hvor har du det i fra at kjolen er for liten?

Men jeg er enig i at dette er kjøpers ansvar, det var jo til og med 2 gang hun har brukt den

Anonymkode: 6c7d2...ccf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...