Gå til innhold

Hva kan dette være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hvordan jeg skal starte med å beskrive dette, og beklager for litt ekkel beskrivelse. 
Jeg har alltid hatt mensen regelmessig, og syklusen min har alltid vært den samme. Hadde mensen nå for ca 3 uker siden, og for 5 dager siden kom det en lys rosa "slimklump" ut (det må sies at jeg hadde sex 2-3 dager tidligere, men jeg har hatt mye utflod med slim i det siste som jeg også synes er rart), 2 dager etterpå var det litt brun utflod og i går begynte jeg å blø og jeg føler det her ikke er en normal blødning og har heller aldri hatt mellomblødninger. Jeg har en blanding av mensensmerter, og stikkinger i tillegg til murring, og jeg føler livmoren er øm, i tillegg til et slags "press". Jeg har også vært såpass kvalm de siste dagene at jeg har måttet holde meg hjemme. Har tenkt til å kontakte legen, men er det noen som har opplevd noe lignende og kanskje vet hva dette kan komme av? 

Anonymkode: 87b2d...d9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må også si at jeg ikke blør så mye, men såpass at jeg må bruke tampong (som også gjør vondt for første gang i livet mitt) 
Mens normalt sett når jeg har mensen, så blør jeg veldig kraftig.

Anonymkode: 87b2d...d9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...