Gå til innhold

Uaktsom kjøring av lastebilsjåfører

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ved flere tilfeller opplevd farlig og uaktsom kjøring fra lastebilsjåfører. Det er særlig ett firma i min hjemby hvor alle lastebilsjåførene kjører som om de skulle vært rusa, Dette transportfirmaet har et dårlig rykte på seg og lastebilsjåførene fra dette firmaet er også kjent for å kjøre på grensa og skape farlige situasjoner i trafikken. Idiotene har også klart og legge ut en skrytevideo av galskapen

Anonymkode: d101c...a3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kopi her og nå slik at de ikke rekker å fjerne den - og så tar du det til politiet i morgen.

Anonymkode: be681...925

Skrevet (endret)

Er folk som har blitt straffa etter at politiet har sett slike videoar, så lagre og send! Vil ikkje ha slike galningar på vegane eg og familien min ferdast.

Ser no at videoen er frå 2014, og at han som filma den allereie den gongen blei oppfordra til å kontakte politiet. Han kommenterer seinare at to sjåførar frå firmaet hadde mista lappen, om enn ikkje pga denne filmen.

Endret av soleia
Skrevet
13 timer siden, soleia skrev:

Er folk som har blitt straffa etter at politiet har sett slike videoar, så lagre og send! Vil ikkje ha slike galningar på vegane eg og familien min ferdast.

Ser no at videoen er frå 2014, og at han som filma den allereie den gongen blei oppfordra til å kontakte politiet. Han kommenterer seinare at to sjåførar frå firmaet hadde mista lappen, om enn ikkje pga denne filmen.

Ja, Har hørt om flere ganger hvor sjåfører har blitt straffa i etterkant av at de har lagt ut skrytevideoer av galskapen sin. Men det firmaet som eier begge de 2 lastebilene som kjører som idioter i dette klippet TNR-Transportsentralen Nord-Rogaland, Har sjåførene gjennom flere år kjørt som galninger og skaper farlige situasjoner i trafikken. Vet om flere episoder hvor sjåfører fra TNR har mistet sertifikat, fått bot osv. skal riktignok poengtere det at dette gjelder ikke alle sjåførene fra TNR, Men det er sjåfører fra det firmaet som leker seg i trafikken med 50-60 tonn. Ja det var en gammel video fra 2014, Men sjåførene fra TNR har på ingen måte blitt bedre de siste 4 årene.

Anonymkode: d101c...a3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...