Gå til innhold

Noen som IKKE har blitt gravide igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en SA. Nettopp mistet og redd for å ikke bli gravid igjen.

Anonymkode: 7c09d...58c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tok bare to pp.  Derimot tok neste  fem år! Ingenting galt, klaffa bare ikke - før det plutselig gjorde det. Så senk skuldrene, alt er mulig.😊

Anonymkode: 40137...cbd

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det tok bare to pp.  Derimot tok neste  fem år! Ingenting galt, klaffa bare ikke - før det plutselig gjorde det. Så senk skuldrene, alt er mulig.😊

Anonymkode: 40137...cbd

5 år.😣 vi prøvde ett år på denne... er 37  år.. 

Skrevet

Ja, hadde 3 sa i løpet av 10 mnd. Siste i september. Har prøvd siden da uten å bli gravid. Er 36 år.

Anonymkode: 44687...d9e

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, hadde 3 sa i løpet av 10 mnd. Siste i september. Har prøvd siden da uten å bli gravid. Er 36 år.

Så trist 💔 men da må du jo få hjelp av gyn?

Skrevet

Hadde en tidlig SA i juli, siden vi skulle gifte oss så ventet vi da til etter bryllupet i september med prøvingen, ble da gravid rett etter bryllupet og har 4 uker igjen til fødsel nå. 

Jeg er akkurat fylt 37 år. Fortvil ikke, det går skal du se. 

Lykke til❤️

Skrevet

Jeg og min har prøvd i 6 år nå, vår første er nå 9 år, har hatt SA  6 ganger, det frastøter seg fosteret hver gang, vi fikk beskjed om og la det ligge i fjor sommer, så nå venter vi på og bli godkjent til og Adoptere og bli fosterforeldre

Anonymkode: 021fe...6b1

Skrevet

Har mistet 6 ganger etter jeg fikk mitt barn og 3 ganger før jeg fikk henne. Har prøvd i 6 år nå. Nå legger vi det vekk og er fornøyd med hun vi har.

Anonymkode: 2153f...f14

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så trist 💔 men da må du jo få hjelp av gyn?

Får hjelp/ oppfølging. Har 2 friske barn, så det er ingen superkrise hvis der ikke går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...