Gå til innhold

Hadde dere blitt litt skeptisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kontaktet en som skulle selge Main coon blandingskatt til 2500 kr,å fortalte litt om hvem vi var og hva vi kunne tilby katten. Idag fikk jeg mail om at jeg kunne få den gratis hvis jeg henter idag eller imorgen. Hadde dere blitt litt skeptisk når hun går fra å selge den til 2500 kr, til å gi den gratis istedet? Jeg prutet aldri på prisen.

Anonymkode: 056c5...35b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det hadde jeg blitt om hun ikke kom med noen forklaring som var logisk. Spør henne i kveld hvorfor hun plutselig ombestemte seg mtp. pris. Kan jo være så enkelt at hun ikke vil ha katten der på 17. mai og at hun har nok penger. Men litt rart likevel. Er kattungen gammel nok til å fjernes fra moren, da?

Anonymkode: 62576...bed

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det hadde jeg blitt om hun ikke kom med noen forklaring som var logisk. Spør henne i kveld hvorfor hun plutselig ombestemte seg mtp. pris. Kan jo være så enkelt at hun ikke vil ha katten der på 17. mai og at hun har nok penger. Men litt rart likevel. Er kattungen gammel nok til å fjernes fra moren, da?

Anonymkode: 62576...bed

Egentlig passer det litt dårlig å få katten 16.mai for våres del også,for vi er vekke hele 17.mai. Hun kom ikke med noe forklaring på hvorfor hun snudde så brått men sikkert lurt å spørre ja. Kattungen er 16 uker gammel så den er gammel nok ja :) 

Skrevet

Hun sier at det har vært nylig to dødsfall i nær familie itellegg til at hun har dårlig helse selv,så da har rett og slett ikke overskudd til kattungene lenger. 

Skrevet

Det er vel akkurat den samme katten som da den kostet 2500, egentlig har ingen ting forandret seg her. 

Anonymkode: 62fc8...74c

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er vel akkurat den samme katten som da den kostet 2500, egentlig har ingen ting forandret seg her. 

Anonymkode: 62fc8...74c

Det er det selvsagt men må være lov å bli litt skeptisk når hun går fra 2500 kr for katten til gratis bare på en dag.Men tror vi må stå over likevel for passer egentlig litt dårlig å tilvenne pusen ett nytt hjem nå når det er langhelg å vi er lite hjemme.Altså vi skal ikke reise vekk men vi er nok mest hjemme fra 19.30 ettersom vi finner på ting på dagtid.Det hadde jeg ikke tenkt over. Så tror vi heller skal se oss om etter en pus etter pinsen når vi er mye mer hjemme.

Skrevet

egentlig ikke

Anonymkode: ce102...5d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...