Anonym bruker Skrevet 15. mai 2018 #1 Skrevet 15. mai 2018 Men nå varer den rundt 2 uker istedenfor en uke. Ikke store blødningene alle 14 dagene men nok til at det er irriterende siden jeg føler meg så ufresh under menstruasjonen. Får så lett sopp også. Er det fortsatt håp for at jeg kan miste mensen av hormonspiralen? Gikk til doktoren på grunn av plager som sterke smerter under eggløsning og mens, og PMS-plager. Ble da anbefalt hormonspiral men jeg er ikke imponert. Anonymkode: 71f4e...788
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2018 #2 Skrevet 15. mai 2018 Satte den inn i august i fjor. Glemte å skrive det Anonymkode: 71f4e...788
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2018 #3 Skrevet 15. mai 2018 Jeg fikk satt inn min i januar av samme årsaker som deg. Jeg blødde først i 7 uker, så hadde jeg en mens hvor jeg blødde bittelitt og i tre dager og var kjempefornøyd. Nå har jeg derimot hatt mensen i hhv 11 og 12 dager og etter den siste var "over" har jeg spottet daglig i ei uke. Jeg håper inderlig at noen kan fortelle meg at det vil gå seg til. Det er nesten så jeg foretrekker å ha vondt i to dager og så blø meg ferdig på 7. Anonymkode: 4b260...aba
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2018 #4 Skrevet 15. mai 2018 Jeg fikk satt inn når minsten var 6 uker. Blødde deretter litt hver eneste dag i 5,5 mnd. Hadde bestilt time til uttak når det gikk over. Etter dette hadde jeg mensen ca 1 gang i mnd, i mindre menger. Så 1 år etter etter innsett, da hender det at jeg spotter litt et par dager også kan det gå 2-3 mnder mellom hver gang 👌 Anonymkode: d3489...535
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2018 #5 Skrevet 15. mai 2018 Etter 3 mnd me konstante blødninger så mente legen min fortsatt at det var mulig at jeg kunne miste den. Jeg ble lei og fjernet den etter 6 mnd uten opphold, men legen mente det ikke var unaturlig. Anonymkode: 07952...8dd
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2018 #6 Skrevet 15. mai 2018 Jeg satte inn, var blødningsfri i tre uker, blødde deretter daglig i tre mnd. Ikke så mye som ved kraftig mens, men blodig utflod hele tiden. Etter tre mnd gikk det fra daglig blødning til spotting en dag eller to i uka. En mnd senere stoppet ALLE blødninger, og var borte i fire år. Det er fantastisk. Anbefaler å holde ut startvanskene. Andre gang jeg satte inn spiral hadde jeg én vanlig mens, og var blødningsfri etter det, i fem år. Anonymkode: bc8a0...ef7
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2018 #7 Skrevet 15. mai 2018 Blødde nesten hver dag i rundt 8 måneder. Jeg holdt på å gå fra vettet, men fikk høre at det ville stabilisere seg. Etter ca 8 måneder ga det seg nokså plutselig, og siden har jeg ikke hatt mensen. Det er 6 år siden. Jeg byttet spiralen etter 5 år, fikk ingen blødninger utover akkurat den dagen jeg byttet og kanskje dagen etterpå. Anonymkode: 6a105...01f
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2018 #8 Skrevet 15. mai 2018 Åh nei ! Og jeg som har fått time uken før sommerferien til å sette inn spiral. Har ikke så veldig lyst til å blø hele ferien kjenner jeg. 😣 og vi som skal på badeferie. Anonymkode: 96747...555
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2018 #9 Skrevet 16. mai 2018 Satte inn min i mars i fjor. Blør 10 dager ++ hver mnd 😞 har mirena Anonymkode: d5820...11f
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2018 #10 Skrevet 16. mai 2018 er ikke alle som mister, jeg gjorde det helt,men 3 av mine venninner hadde forsatt mensen selv med hormonspiral Anonymkode: 4f0f5...4d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå