Anonym bruker Skrevet 15. mai 2018 #1 Skrevet 15. mai 2018 Hvilken bh størrelse brukte dere før reduksjonen og hvilken bruker dere nå? Er du fornøyd med resultatet? Og hvor mye betalte du eller fikk du det dekket? Andre erfaringer du har lyst å dele? Anonymkode: f2fc6...9d7
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2018 #2 Skrevet 15. mai 2018 Lurer jeg på og. Selv bruker jeg 75I og jeg er så lei av disse tunge, dvaske puppene som ikke passer til resten av kroppen. Ikke kan jeg jogge, ikke ri, og skuldrene dreper meg. Ingen klær sitter pent, enten blir de telt, eller så ser jeg bare vulgær ut. Anonymkode: 6562e...d55
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2018 #3 Skrevet 15. mai 2018 Tok reduskjon for tre-fire år siden. Veldig fornøyd. Hadde 70 J-k (altså store!) nå har jeg en liten c cup. Fikk det dekket av det offentlige. Alt av rygg og nakkeplager er borte. Jeg kan jogge igjen og passer inn i alt av klær. eneste negative er at jeg har mistet mesteparten av følelsen i brystvortene. Ellers er jeg veldig fornøyd. Anonymkode: b9700...a54
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2018 #4 Skrevet 15. mai 2018 Ja, for fem år siden. Fra 80 J-K til 75D nå. Ikke angret et sekund. Fikk det dekket. Har noe redusert følelse i brystvortene, og arret under det ene brystet er ikke særlig pent (det er relativt lite synlig med mindre jeg strekker armene over hodet. Ingen av delene plager meg nevneverdig. Anonymkode: 85c8e...594
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå