Gå til innhold

Langt hår og bunad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger noen gode tips til pene frisyrer for langt hår på 17. mai. Enkelt og lekkert er stikkordene! Og så må det holde hele dagen og kunne gjøres av meg selv.

Anonymkode: d3db3...63a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes en enkel hestehale er pent til bunad. 

Anonymkode: bcc0e...1ec

Skrevet

Sjekk youtube, ligger uendelig mange der, både til å lage selv og som du må ha hjelp til. Bare søk på hår + 17.mai

Anonymkode: 395b5...6cf

Skrevet

Jeg liker å flette håret 😊

Anonymkode: 699ae...2b0

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sjekk youtube, ligger uendelig mange der, både til å lage selv og som du må ha hjelp til. Bare søk på hår + 17.mai

Anonymkode: 395b5...6cf

Jeg har sett noen, men jeg ser for meg at du skal være flink og ung og uten tre unger som også skal pyntes for å ha tid og evne til å få det til... :( Men så er det så mange som ser så fine ut, og jeg kler virkelig ikke å bare ha hestehale, liksom...

Anonymkode: d3db3...63a

Skrevet

Legg til flettemamma på Instagram, der er det mye fint og en del av de er enkle. :) har du eller vedkommende det er snakk om veldig langt hår? Jeg har hår nesten til bukselinninga og skal lage to tynne fletter i bakhodet med bare litt hår og kveile det rundt så det blir hårbånd. Må festes med spenner da det på trass av lengden ikke går helt rundt hodet når det er fletta. Går fra bakhodet og rundt panna :)

Veldig dårlig bilde, og bare festa for å se hvordan det ble.. Med spenner lik hårfargen som festes under der håret henger ned syns det ikke:)

Screenshot_20180515-104943_Snapchat.jpg

Skrevet

Anonymkode: e8bde...29c

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Anonymkode: e8bde...29c

Skulle akkurat til å foreslå denne :) Tenker å sette opp håret til datteren min slikt. Er er ikke noe god flettemamma, men denne skal jeg klare 

Anonymkode: 608c8...b85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...