Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #1 Skrevet 14. mai 2018 I morgen og onsdag kommer det håndverkere hit som skal være her og gjøre en jobb ute hele begge disse dagene. Jeg har fri disse to dagene. Er det vanlig å servere dem? Kaffe? Mat? Drikke ellers?? Har aldri leid inn hjelp før... Anonymkode: e5dbb...224
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #2 Skrevet 14. mai 2018 Kaffe og kaldt vann, det holder lenge Anonymkode: bf17f...93b
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #3 Skrevet 14. mai 2018 Du trenger ikke servere noenting, bare gi dem tilgang på vann og toalett. Men de blir sikkertglad for ei kanne kaffe i lunsjpausen. Anonymkode: e5b42...2c0
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #4 Skrevet 14. mai 2018 Du trenger ikke å servere de noenting. Tilgang til vann og do er fint Anonymkode: f4e64...216
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #5 Skrevet 14. mai 2018 Da håndverkere holdt på nedi kjelleren vår i noen uker ga jeg dem tilgang til toalett selvfølgelig og vann. Satt også ned en kaffetrakter til dem og kopper slik at de hadde tilgang på fersk kaffe. Satt også frem en flaske saft da det var veldig varmt i været. De satte stor pris på det Anonymkode: a376c...8a2
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2018 #6 Skrevet 15. mai 2018 Spurte mannen om det samme når vi skulle ha håndverkere på en stor jobb som tok flere uker. Han har jobbet som håndverker selv. Han sa jeg ikke trengte å servere noe som helst, men at om jeg virkelig hadde lyst så var en kanna kaffe alltid hyggelig. Anonymkode: 98de3...ade
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2018 #7 Skrevet 15. mai 2018 Hvirforgi dem noe, bortsett fra tilgang på do og vann? Du betaler virkelig nok for det de gjør. Her hadde de ikke engang tilgang på do på et par måneder, siden de pusset opp badet. Anonymkode: 0b083...542
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2018 #8 Skrevet 15. mai 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvirforgi dem noe, bortsett fra tilgang på do og vann? Du betaler virkelig nok for det de gjør. Her hadde de ikke engang tilgang på do på et par måneder, siden de pusset opp badet. Anonymkode: 0b083...542 Selv om man betaler for en tjeneste, så kan man være normalt høflig! Anonymkode: 61b74...2d9
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2018 #9 Skrevet 15. mai 2018 Jeg serverte mine både kaffe, drikke og boller, men likevel tisset de i hagen og slang sigarettsneiper overalt. 😝 Anonymkode: d6f86...226
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2018 #10 Skrevet 15. mai 2018 Se det litt an, kaffe og saft kan du jo sette frem uansett. Se an om de har med seg matpakke, hvis ikke så kan du jo servere noen skiver med pålegg. Du trenger jo ikke å legge på roastbiffen og det dyreste pålegget, men litt ost, servelat og lignende. Anonymkode: b5d83...8c4
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2018 #11 Skrevet 15. mai 2018 De har med seg kaffe og matpakke. Mannen min får en sjelden gang vafler eller lignende, da blir han glad. Men det er overhodet ikke noe han forventer! Han sier at det beste er å få holde på i fred, det kan fort bli slitsomt med huseiere som hele tiden ønsker å være til hjelp. En gang jobbet han hos en mann som drev og serverte kaffe med sukker hele dagen, da holdt han på å bli sprø Anonymkode: b3cee...e76
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2018 #12 Skrevet 15. mai 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Se det litt an, kaffe og saft kan du jo sette frem uansett. Se an om de har med seg matpakke, hvis ikke så kan du jo servere noen skiver med pålegg. Du trenger jo ikke å legge på roastbiffen og det dyreste pålegget, men litt ost, servelat og lignende. Anonymkode: b5d83...8c4 Seriøst? Jeg hadde blitt overrasket og litt forlegen hvis jeg hadde blitt servert mat hjemme hos en privat kunde. Har faktisk aldri opplevd å få noe særlig servering, hvorfor skal jeg det, jeg har da med egen mat og drikke, eller arbeidsgiver betaler for det. Men tilgang til vann og toalett setter jeg pris på. Anonymkode: f4e64...216
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå