Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #1 Skrevet 14. mai 2018 Magen strammer seg og nesten ubehagelig ved bevegelse.. Etter hva jeg har lest kan det være kynnere.. Er 20+0 i dag. Er dette normalt? Hvor lenge skal det holde på før jeg evt får det undersøkt? For om jeg har forstått det riktig så skal det ikke vedvare så lenge.. Hilsen ei som er litt urolig.. Anonymkode: c014b...72d
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #2 Skrevet 14. mai 2018 Hvis magen blir hard, så er det vel ikke kynnere? Jeg tror jeg ville ringt å hørt, for sikkerhetsskyld. Kommer de regelmessig? Anonymkode: 93382...918
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #3 Skrevet 14. mai 2018 Magen strammer seg ved kynnere jo, er livmora som trener og øver seg opp til rier. Jeg har hatt kynnere støtt og stadig i uke 20, mer når jeg har vært sliten, etter sex osv. Men det er uansett vanlig å ta det opp med lege/jordmor på kontroll, fortelle hvor tett du har dem osv. Er de i tvil om de påvirker mormunnen eller du har dem for ofte vil de sjekke det opp. Anonymkode: 58f6c...00b
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #4 Skrevet 14. mai 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis magen blir hard, så er det vel ikke kynnere? Jeg tror jeg ville ringt å hørt, for sikkerhetsskyld. Kommer de regelmessig? Min mage ble steinhard når kynnerne kom. Det gjorde ikke vondt for meg, men jeg kjente godt at ting strammet seg, og magen ble hard. TS hvis du er usikker og bekymret - ta kontakt med helsepersonell. Ingen her kan uttale seg sikkert om noe som helst som gjelder din helse. Personlig så kunne jeg få kynnere hver gang jeg beveget meg hvis jeg var spesielt sliten eller stressa. Hjalp å hvile for min del. Men som sagt: Ta kontakt med helsepersonell! Anonymkode: 6c352...b10
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #5 Skrevet 14. mai 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis magen blir hard, så er det vel ikke kynnere? Jeg tror jeg ville ringt å hørt, for sikkerhetsskyld. Kommer de regelmessig? Anonymkode: 93382...918 Kjennes hard ut ja.. At den strammer seg på en måte, som etter sex. Varierende tid og ikke regelmessig. Må si det har vært stress i dag, pga uroligheter hjemme.. Anonymkode: c014b...72d
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #6 Skrevet 14. mai 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min mage ble steinhard når kynnerne kom. Det gjorde ikke vondt for meg, men jeg kjente godt at ting strammet seg, og magen ble hard. TS hvis du er usikker og bekymret - ta kontakt med helsepersonell. Ingen her kan uttale seg sikkert om noe som helst som gjelder din helse. Personlig så kunne jeg få kynnere hver gang jeg beveget meg hvis jeg var spesielt sliten eller stressa. Hjalp å hvile for min del. Men som sagt: Ta kontakt med helsepersonell! Anonymkode: 6c352...b10 Da har det nok noe med dagen i dag og gjøre.. Får vel finne senga og se om de forsvinner.. Er ikke sterk smerte, men ubehagelig å bevege seg. Takker for svar! Søker ikke svar her og sluker det, kontakter helsepersonell om jeg føler behov for det. Men med flere barn så vil jeg ikke uroe de ved å dra til sykehuset for å få det sjekket om det går over med å slappe litt av. Men da vet jeg mer sikkert at det er kynnere, for høres veldig likt ut i det jeg har lest og det dere har skrevet her. HI Anonymkode: c014b...72d
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #7 Skrevet 14. mai 2018 Med tvillingene hadde jeg veldig mye kynnere, de siste mnd var de så vonde at jeg måtte puste meg gjennom dem. Magen ble steinhard. Anonymkode: 92563...d10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå