Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #1 Skrevet 14. mai 2018 Min sønn har hatt denne føflekken i et par år. Han er nå 4 år. Synes den har den siste tiden blitt større og ujevn med streker utover. Har time hos hudlege 4. Juni men det er lenge å gå og bekymre seg. Noen med synspunkter Anonymkode: 51fbf...287
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #2 Skrevet 14. mai 2018 Den seer helt ufarlig ut. En føflekk i hånda blir lett ujevn. Men selvfølgelig skal dere få sjekket den hos en lege, ettersom du er bekymret. Anonymkode: 648ca...933
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #3 Skrevet 14. mai 2018 Hadde definitivt fått en lege til å vurdere den der. Anonymkode: 457f4...bf3
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #4 Skrevet 14. mai 2018 Er du veldig bekymret tar du en time til en privat hudlege, der får du nok raskere time, Hi. Føflekken er for uklar på bildene til å si noe om den, men jeg ser såvidt det jeg regner med er det du sier er det som har bredt seg utover. Jeg ville fått det sjekket fort, om ikke annet så for å få bekymringen ut av verden. Husk at føflekkreft hos barn er sjelden, så ikke bekymre deg for mye. Anonymkode: 6baab...31c
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #5 Skrevet 14. mai 2018 Uff nå ble jeg mer redd, ikke mye som skal til da jeg nok er litt hypokonder. Kan man da få time på dagen hos privat hudlege. Kjenner økonomien er noe dårlig til det, men nå ble jeg mer redd etter de to siste kommentarene at jeg må kanskje det. Anonymkode: 51fbf...287
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #6 Skrevet 14. mai 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Uff nå ble jeg mer redd, ikke mye som skal til da jeg nok er litt hypokonder. Kan man da få time på dagen hos privat hudlege. Kjenner økonomien er noe dårlig til det, men nå ble jeg mer redd etter de to siste kommentarene at jeg må kanskje det. Anonymkode: 51fbf...287 Det kommer nok an på hvor mye de har å gjøre, men du kommer garantert raskere inn der enn hos en annen. Men om økonomien ikke tillater det nå så er det egentlig ikke et alternativ. Det du kan gjøre også er å ringe dit dere har time og si at du er bekymret og at dere gjerne tar en avbestillingstime, og spør om du kan få stå på en ringeliste hvis de har. Er dere heldige så kan dere kanskje komme til tidligere. Igjen, føflekkreft hos barn er sjelden, så sjansen er jo absolutt størst for at det ikke er noe farlig, selv om det bare er en hudlege som kan si noe sikkert hva det er. Anonymkode: 6baab...31c
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #8 Skrevet 14. mai 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Uff nå ble jeg mer redd, ikke mye som skal til da jeg nok er litt hypokonder. Kan man da få time på dagen hos privat hudlege. Kjenner økonomien er noe dårlig til det, men nå ble jeg mer redd etter de to siste kommentarene at jeg må kanskje det. Anonymkode: 51fbf...287 Du er visst ikke bare "litt" hypokonder... Anonymkode: 5e2dc...f40
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2018 #9 Skrevet 15. mai 2018 Noen apoteker har mulighet til sjekke føflekker! Anonymkode: 3ff07...4b3
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2018 #10 Skrevet 15. mai 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Du er visst ikke bare "litt" hypokonder... Anonymkode: 5e2dc...f40 Dette var jo hjelpsomt. Anonymkode: 457f4...bf3
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2018 #11 Skrevet 15. mai 2018 Ja, hør med apoteket ditt. Flere har en scanner hvor de kan sjekke føflekker. Ta en tur innom de og hør om det er en mulighet. Kanskje sånt de får gjort på dagen koster vel noen få hundrelapper? Anonymkode: 9c090...4b3
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2018 #12 Skrevet 15. mai 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Dette var jo hjelpsomt. Anonymkode: 457f4...bf3 Ja, jeg kunne ha valgt å skrive "skjerp deg". Anonymkode: 5e2dc...f40
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2018 #14 Skrevet 15. mai 2018 Føflekkreft er omtrent ikke-eksisterende på barn. Føflekker kan også vokse i størrelse i takt med barnet. Anonymkode: 7c0d3...fcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå