Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #1 Skrevet 14. mai 2018 Vet du om noen som kom seg helskinnet gjennom det?? Anonymkode: 6cf2d...24e
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #3 Skrevet 14. mai 2018 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei. Anonymkode: ff2f2...1b1 Ante meg Anonymkode: 6cf2d...24e
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #4 Skrevet 14. mai 2018 Spør sykepleier eller lege som kjenner pasienten om hvordan de oppfatter det. Klem! Anonymkode: ddcaa...629
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #5 Skrevet 14. mai 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Spør sykepleier eller lege som kjenner pasienten om hvordan de oppfatter det. Klem! Anonymkode: ddcaa...629 Takk skal gjøre det Anonymkode: 6cf2d...24e
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #6 Skrevet 14. mai 2018 Styrkeklem til deg. Jeg er ingen lege, men det høres litt ut som om dette ikke går så veldig bra. Anonymkode: 9a2ec...6bd
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #7 Skrevet 14. mai 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Styrkeklem til deg. Jeg er ingen lege, men det høres litt ut som om dette ikke går så veldig bra. Anonymkode: 9a2ec...6bd Takk! vet man ikke skal Google, men all info tilsier at det ikke er noe heldig å få! Anonymkode: 6cf2d...24e
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #8 Skrevet 14. mai 2018 Min far var i stadie 4 og fikk lungebetennelse og han overlevde. Døde av et hjerteinfarkt noen måneder etter. Hvor lenge han hadde levd om ikke hjertet hadde gitt seg, vet jeg ikke. Men det trenger i alle fall ikke å bety slutten. Klem ❤ Anonymkode: 0df48...531
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #9 Skrevet 14. mai 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min far var i stadie 4 og fikk lungebetennelse og han overlevde. Døde av et hjerteinfarkt noen måneder etter. Hvor lenge han hadde levd om ikke hjertet hadde gitt seg, vet jeg ikke. Men det trenger i alle fall ikke å bety slutten. Klem ❤ Anonymkode: 0df48...531 Så godt å høre!❤️ Men trist at han døde av infarkt 😞 Anonymkode: 6cf2d...24e
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #10 Skrevet 14. mai 2018 Min mamma har også lungekreft. Lungekreft med spredning. Ikke med lungebetennelse da, men skjønner din bekymring. Jeg er redd for mamma...akkurat ferdig med første runde med cellegift Anonymkode: 259a3...6d7
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #11 Skrevet 14. mai 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min mamma har også lungekreft. Lungekreft med spredning. Ikke med lungebetennelse da, men skjønner din bekymring. Jeg er redd for mamma...akkurat ferdig med første runde med cellegift Anonymkode: 259a3...6d7 Krysser fingrene for at behandlingen hjelper og at hun får gode lange tider fremover ❤️ Anonymkode: 6cf2d...24e
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2018 #12 Skrevet 15. mai 2018 Mamma fikk lungekreft. Var nokså bra forholdene tatt i betraktning. Så fikk hun lungebetennelse. Da gikk det under en uke så døde hun. De prøvde alt fra sterke medisiner til å operere inn dren. Lungebetennelsen var ikke noe hun ble smittet av men en bivirkning av kreften. Visstnok veldig vanlig. Fra diagnose til hun døde gikk det seks uker. Håper det går bra. Anonymkode: 8a0fd...77a
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2018 #13 Skrevet 15. mai 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mamma fikk lungekreft. Var nokså bra forholdene tatt i betraktning. Så fikk hun lungebetennelse. Da gikk det under en uke så døde hun. De prøvde alt fra sterke medisiner til å operere inn dren. Lungebetennelsen var ikke noe hun ble smittet av men en bivirkning av kreften. Visstnok veldig vanlig. Fra diagnose til hun døde gikk det seks uker. Håper det går bra. Anonymkode: 8a0fd...77a Så trist å høre😞💕 Tok det 6 uker fra hun fikk kreftdiagnose til hun døde? Hører om så mange som dør fort. Her har vedkommende hatt diagnosen i halvannet år alt, og er veldig gammel. Det er og noe av grunnen til at jeg blir ekstra engstelig Anonymkode: 6cf2d...24e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå