Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #1 Skrevet 14. mai 2018 Vet du om noen som kom seg helskinnet gjennom det?? Anonymkode: 6cf2d...24e
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #3 Skrevet 14. mai 2018 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei. Anonymkode: ff2f2...1b1 Ante meg Anonymkode: 6cf2d...24e
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #4 Skrevet 14. mai 2018 Spør sykepleier eller lege som kjenner pasienten om hvordan de oppfatter det. Klem! Anonymkode: ddcaa...629
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #5 Skrevet 14. mai 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Spør sykepleier eller lege som kjenner pasienten om hvordan de oppfatter det. Klem! Anonymkode: ddcaa...629 Takk skal gjøre det Anonymkode: 6cf2d...24e
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #6 Skrevet 14. mai 2018 Styrkeklem til deg. Jeg er ingen lege, men det høres litt ut som om dette ikke går så veldig bra. Anonymkode: 9a2ec...6bd
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #7 Skrevet 14. mai 2018 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Styrkeklem til deg. Jeg er ingen lege, men det høres litt ut som om dette ikke går så veldig bra. Anonymkode: 9a2ec...6bd Takk! vet man ikke skal Google, men all info tilsier at det ikke er noe heldig å få! Anonymkode: 6cf2d...24e
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #8 Skrevet 14. mai 2018 Min far var i stadie 4 og fikk lungebetennelse og han overlevde. Døde av et hjerteinfarkt noen måneder etter. Hvor lenge han hadde levd om ikke hjertet hadde gitt seg, vet jeg ikke. Men det trenger i alle fall ikke å bety slutten. Klem ❤ Anonymkode: 0df48...531
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #9 Skrevet 14. mai 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min far var i stadie 4 og fikk lungebetennelse og han overlevde. Døde av et hjerteinfarkt noen måneder etter. Hvor lenge han hadde levd om ikke hjertet hadde gitt seg, vet jeg ikke. Men det trenger i alle fall ikke å bety slutten. Klem ❤ Anonymkode: 0df48...531 Så godt å høre!❤️ Men trist at han døde av infarkt 😞 Anonymkode: 6cf2d...24e