Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #1 Skrevet 14. mai 2018 Men det er kommunen som betaler leien. Gav beskjed til leieboer forrige mandag da den var 1 uke for sen, hun skulle ta kontakt med saksbehandler og gi meg beskjed. Nå er 1 uke til gått og jeg har ikke hørt noe mer. Har ikke lyst å mase, men vi trenger pengene også. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: b7c55...955
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #2 Skrevet 14. mai 2018 Hadde ringt saksbehandler Anonymkode: 049a9...d8c
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #3 Skrevet 14. mai 2018 Saksbehandler sier bare de har taushetsplikt og kan ikke si noe utenom at det et leieboer sitt ansvar? HI Anonymkode: b7c55...955
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #4 Skrevet 14. mai 2018 Du kan skrive følgende: Hei, jeg kan fortsatt ikke se at leien er kommet inn, kan du sjekke opp dette snarest så slipper vi å sende ut varsel? Anonymkode: 4a18f...bbb
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #5 Skrevet 14. mai 2018 Hvis det er gjennom kommunen/nav har vel de en slags garanti? Eller har jeg misforstått? Pleier du få pengene direkte fra leietaker eller fra instansen som betaler leien? om det er fra leietaker kan det jo være han/hun har brukt pengene på andre ting..Vil uansett tro at to uker forsinket betaling kvalifiserer til varsel om oppsigelse? Eller hvordan er loven der? Anonymkode: 29bcc...a98
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #6 Skrevet 14. mai 2018 Sikker på at NAV somler. NAV utbetaler husleien til leietaker så de skal betale. Vår leieboer dro det samme stuntet. Viste seg at hun hadde fått penger i god tid men brukt de på andre ting. Jeg hadde tatt en prat til med leieboer. Anonymkode: b3897...af6
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #7 Skrevet 14. mai 2018 Vi får leien direkte av nav eller kommunen, det står kommunen sitt navn på nettbanken vår. Så da vet jeg ikke om det er sosialen eller? Hun sa hun hadde fått ny saksbehandler for 2 mnd siden, da var den også forsinket. Men ellers har den vært på tiden altså. Anonymkode: b7c55...955
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #8 Skrevet 14. mai 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi får leien direkte av nav eller kommunen, det står kommunen sitt navn på nettbanken vår. Så da vet jeg ikke om det er sosialen eller? Hun sa hun hadde fått ny saksbehandler for 2 mnd siden, da var den også forsinket. Men ellers har den vært på tiden altså. Anonymkode: b7c55...955 Da får du si at om hun vil fortsette å bo der, så må hun snakke med nav og få fikset det. Hun er jo ikke untatt ansvar selv om det er de som betaler for henne Anonymkode: 7fb0d...dff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå