Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #1 Skrevet 14. mai 2018 Jeg har nylig mistet mitt bankkort, og bestilte nytt på tirsdag. Men kom plutselig til å tenke på at DanskeBank ikke lenger har bankkort med ID. Problemet er at jeg ikke har førerkort, dermed ingen annen ID enn bankkort. Må jeg begynne å gå rundt med passet overalt..? Anonymkode: 5dca2...ba6
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #3 Skrevet 14. mai 2018 Har du sjekket om de tilbyr bankkort med bilde hvis du betaler ekstra? Nordea har en sånn løsning, tror det er 200 kr ekstra i gebyr jeg betaler i året. Ellers så er det passet ditt du må ha med ja. Anonymkode: 6a312...6e8
Leeloo76 Skrevet 14. mai 2018 #4 Skrevet 14. mai 2018 Jeg har beholdt et gammelt bankkort med bilde, det aksepteres faktisk (og merkelig nok?) over alt, får ut pakker på posten bl.a. Har til og med brukt det i USA (bare i butikk ved kjøp av alkohol ol.). Tar med pass når det er viktig selvfølgelig.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #5 Skrevet 14. mai 2018 Se her, du kan bestille med bilde https://danskebank.no/privat/produkter/kort/bankkort Anonymkode: 6a312...6e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå