Gå til innhold

Flere som har opplevd menssmerter i graviditeten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vonde/sterke kynnere?

Ikke kjekt å verke sånn. Er i uke 21 😕😕😕

Anonymkode: 477fd...7ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok ligmentsmerter fordi livmoren vokser :) Har hatt menssmerter i perioder av og på hele svangerskapet.

Anonymkode: e2c99...273

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er nok ligmentsmerter fordi livmoren vokser :) Har hatt menssmerter i perioder av og på hele svangerskapet.

Så godt å høre 💙

Ingen blødninger heldigvis 

Skrevet

Jeg hadde det sånn akkurat rundt den tiden der. Menssmerter bare enda vondere. Fikk beskjed om at det kun var ligamentsmerter...

Men, er du bekymret så ringer du lege.

Anonymkode: 81ebd...f81

Skrevet

Jaaa... Sa til mannen flere ganger at jeg trodde jeg kom til å miste... 2 friske barn kom ut begge gangene til termin 🖒

Anonymkode: c6477...3ca

Skrevet

Å så godt å høre 💕💕💕💕

Jeg ringte lege. Men var ikke farlig sa de. Så lenge ingen blødninger og at smertene ikke ble verre 

Skrevet

Noen som oppdaget det så tidlig som uke 10-12? Jeg er snart 12 uker, og har hatt masse murring de siste ukene..🤞🏼🌸 

Anonymkode: 07a8b...d27

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Noen som oppdaget det så tidlig som uke 10-12? Jeg er snart 12 uker, og har hatt masse murring de siste ukene..🤞🏼🌸 

Å jada, til og med i uke 5 :) har det til tider enda og er straks i uke 25 👍 og det er masse liv, så regner med at ting er på stell :)

Skrevet

Men sjekk deg for Uvi! 

uvi kan irritere livmoren og gi mer og vonde kynnere. I ytterste konsekvens trigge rier prematurt. 

Har selv vonde kynnere når jeg er gravid, hatt hele sv skapet hver gang, men Jm sjekket meg alltid jevnlig for Uvi (og ul måling av livmorhals) for å være sikker. 

Anonymkode: d3f08...bd9

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde menssmerter hele første trimester, så i perioder etter det også :) Altså fom en uke etter positivt test.

Skrevet

Masse murringer og noe smerter med første, andre og nå tredje. Har to barn, og er i tredje trimester med siste.

Anonymkode: b0d09...eaf

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men sjekk deg for Uvi! 

uvi kan irritere livmoren og gi mer og vonde kynnere. I ytterste konsekvens trigge rier prematurt. 

Har selv vonde kynnere når jeg er gravid, hatt hele sv skapet hver gang, men Jm sjekket meg alltid jevnlig for Uvi (og ul måling av livmorhals) for å være sikker. 

Anonymkode: d3f08...bd9

Takk for tips. Ja. Det er helt sant. Mistet selv en liten baby av den grunnen, men da var det noe helt annet 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...