GÃ¥ til innhold

Har samboeren/mannen din sider du ikke visste om?🤔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her om dagen hadde vi lagt oss og hørte noe som hørtes ut som noen skulle sparke døra vår inn, hørtes skikkelig ille ut.Mannen nektet å gå å sjekke så jeg måtte sprette ut av senga og forberede meg på det verste.Var heldigvis en uskyldig ting, men det kunna vært det jeg fryktet.Fader så skuffa jeg ble over mannen som ikke turte å sjekke!

I tillegg trodde jeg han var smartere enn det han er,stygt sagt sikkert, men jeg blir litt flau noen ganger🙈

Deres menn da?

Anonymkode: 1eecd...41c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, samme her. Oppdaget litt for seint at jeg hadde en mann som var verre enn 8 åringen min når det kom til enkelte saker. Han har høy utdannelse og god jobb, så ingening tilsier at han skal være dum på noen måte, men snakk om pyse. Han er redd for alt og oppstår det en situasjon som er faretruende, så redder han bare seg selv. Jeg må redde barnet som forøvrig er bare mitt ikke hans, men vi bodde sammen som en familie og jeg ble ganske sjokkert da jeg oppdaget at han ikke gikk av veien for å redde kun seg selv (en episode i utlandet som krevde at man reddet seg selv og de rundt ) her har det vært flere episoder med fulle folk som hamrer på døren, da vi bor i et område med en del ungdommer, og den som må ned å sjekke hva som går for seg , jo det er meg.. han kan ikke bidra med noe, for alt kan være farlig, er en risiko med alt , ja bortsett fra ekstremsporten han selv er med på, den er det visst verdt å dø for. Men å hjelpe meg å male huset eller fikse noe andre løse deler på huset, nei det kan han ikke for malinglukt er farlig og man kan for Guds skyld ramle ned fra andre trappetrinn på stigen... han er nå min eks.. det ble for mange irritasjonsmoment..

Anonymkode: 23431...089

Skrevet

Mannen din, ...089, er ikke pyse, han er en egoist, og du lar ham fortsette.

Skrevet

Ja han viste seg å være notorisk utro og brukte dop.

Dumpet ja...

Anonymkode: 1e1cb...b7c

Skrevet

Mannen min fortalte meg på bryllupsreisen at han ikke hadde lappen. :P

Anonymkode: e0970...b8c

Skrevet

Han er ufattelig lat og negativ. Merket ikke noe til dette før vi fikk barn da. Han har trolig også utviklet en voldsom rettferdighetssans. For hver gang han gjør noe som er nyttig for familien eller har vært alene med barna, så bruker han det «mot» meg. Som om ikke jeg gjør alt annet hver eneste dag. Og de fleste gangene jeg er borte er det fordi jeg følger opp noe i regi av skole, barnehage eller fritidsaktivitetene til barna. 

Anonymkode: a742e...743

Skrevet

Kjæresten min har vist seg å ha en leken side. Veldig gøy, for han fremstår som superseriøs og sindig ... nesten litt tørr, men ... dukker det opp en festelig karusell eller en høy vannsklie er han i sitt ess.

Han er også sykt redd for edderkopper og supergod til å planlegge/organisere reiser :strix:

Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mannen min fortalte meg på bryllupsreisen at han ikke hadde lappen. :P

Hvordan kunne du unngå å vite det ?😩

Anonymkode: 7238a...dd9

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan kunne du unngå å vite det ?😩

Anonymkode: 7238a...dd9

Det hadde ikke oppstått noen situasjon som gjorde at jeg fikk vite det. Vi bodde midt i en by og hadde ikke bil. Bodde sammen i 1 år før vi giftet oss.

Jeg skulle treffe familien hans for første gang etter bryllupsreisen, og da regnet han med at det kom til å komme opp, derfor fortalte han det. :P

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det hadde ikke oppstått noen situasjon som gjorde at jeg fikk vite det. Vi bodde midt i en by og hadde ikke bil. Bodde sammen i 1 år før vi giftet oss.

Jeg skulle treffe familien hans for første gang etter bryllupsreisen, og da regnet han med at det kom til å komme opp, derfor fortalte han det. :P

Vil det si at han bevisst holdt det skjult? Hvorfor det, det er jo ingen grunn til å være flau over at man ikke har førerkort

Anonymkode: a76ca...923

Skrevet

Nå er mannen min blitt eksmann, men jeg lærte da noen stygge sannheter om han. Han mener blant annet at blod er tykkere enn vann, og at hans to barn unnfanget med donorsæd ikke er skikkelig hans. 

Han mener også st damer skal holde seg til sine ting, og ligge unna bilkjøp feks. Fin fyr. Skulle gjerne ha visst disse tingene litt før, kjedelig p ha brukt ti år på dette. 

Anonymkode: 35d89...743

Skrevet
4 timer siden, Fru Banderas skrev:

Eh ... nei? Hun skriver da at han nå er eks?

Anonymkode: 3ca43...baa

Skrevet
5 timer siden, Fru Banderas skrev:

Nei, det gjør jeg ikke, skrev i forrige innlegg at han er blitt min eks og det ble han etter ganske få år sammen.. var inne på tanken at det heller var egoisme enn at han i realiteten var redd for alt dette her. Men , ja, det tok meg et par år å finne ut av det , for i starten av forholdet var han super flink og hjelpsom. Så gikk det bare nedover

Anonymkode: 23431...089

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...