Gå til innhold

Kloke damer - ang forsikring og student

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener å ha lest at "barn" under en viss alder er underlagt foreldrenes forsikring selv om de bor hjemmenfra, men jeg klarer ikke å google meg til det. 

Er det noen som vet om dette stemmer, og ev hva aldersgrensen er? Vi har en datter som blir 21 år i august og som studerer i en annen by hvor hun leier leilighet i sitt eget navn. Hun har ikke meldt flytting.

Anonymkode: 6e49d...2f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken forsikring har du, som mener skal dekke henne også?🤔

Anonymkode: 69cc3...6c8

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvilken forsikring har du, som mener skal dekke henne også?🤔

Innbo og reiseforsikring, i hovedsak. Reiseforsikring vet jeg dekker barn opp til enten 20 eller 21 år, innboforsikring er det jeg er usikker på

Hi

Skrevet

Vår forsikring dekket sønnen vår ut det året han fylte 20 år. Det er hos KLP.

I år fylte han 21 år og har tegnet egen forsikring. Han er student, så da fikk han rimelig forsikring pga det.

Anonymkode: 7ef1f...376

Skrevet

Du må lese vilkårene i akkurat din forsikring. Ulik dekning på ulike forsikringer....

Anonymkode: 5dbac...3a7

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Innbo og reiseforsikring, i hovedsak. Reiseforsikring vet jeg dekker barn opp til enten 20 eller 21 år, innboforsikring er det jeg er usikker på

Hi

Du må sjekke vilkårene på din forsikring. Men så store barn dekkes vel ikke ved mindre du har tegnet egen til henne, vil jeg tro. Mulig at reise dekkes siden dere har samme adresse. Men tror ikke innbo på annet sted enn den adressen forsikringstaker har folkeregistrert adresse på dekker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...