Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 2 barn sammen med min fars utvalgte! Snill mann, men elsker han ikke! Har aldri elsket denne mannen! Frister å gå fra han og fra nå av ta mine egne valg i mitt liv, men klarer ikke pga jentene mine! 

Anonymkode: 2a0ac...7f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ta et valg og gjøre det beste ut av det - uansett hvilket valg du tar.

Ble du tvangsgiftet?

Anonymkode: 345cb...d85

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har 2 barn sammen med min fars utvalgte! Snill mann, men elsker han ikke! Har aldri elsket denne mannen! Frister å gå fra han og fra nå av ta mine egne valg i mitt liv, men klarer ikke pga jentene mine! 

Anonymkode: 2a0ac...7f7

Hvor gamle er barna? 

Anonymkode: 2d608...6b9

Skrevet

Men er det ikke bedre om jentene dine ser en sterk kvinne som kan ta egne valg? Dere trenger da ikke å bli uvenner selv om dere skiller dere. Prøv å få hjem i nærheten av hverandre så kan jentene deres se dere begge når de vil. 

Anonymkode: dff9a...565

Skrevet

Hvilken nasjonalitet har pappaen din da, det har litt å si for hvordan livet som skilt blir.

Alderen til jentene dine har også litt å si.

Men i en ideell verden blir dere i samme nabolag og lar ungene gå til og fra som de ønsker, men har kanskje fast base hos en av dere eller bor 50/50, litt etter alder og hva de selv ønsker.

Anonymkode: 7bc26...6d2

Skrevet

Det beste du kan være for barna dine er en god rollemodell, men om det innebærer at du går fra mannen din er ikke lett å si. Du gir ikke så mange opplysninger, men skriver mannen din er snill. Det er vel og bra, men han bør i tillegg respektere deg og dine valg som en likeverdig. Du skriver ikke noe om en event skilsmisse vil gi deg ubehagelige konsekvenser fra familie og venner, men hvis du frykter represalier, så finnes det hjelp å få på krisesenter og politi. 

Når det er sagt, så er det mange som venter med å skille seg til barna har blitt større. Selv om man ikke elsker hverandre så kan man likevel ha et godt samarbeid og være glade i hverandre. Hva som blir riktig for deg vet bare du. 

Anonymkode: 2e2e2...407

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...