Gå til innhold

Hører dere av og til at naboene har sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et problem og det er at dersom jeg får kraftige orgasmer så klarer jeg ikke å lage høye lyder. 

Er livredd og flau etterpå for at naboene skal ha hørt meg men aner jo ikke om de gjør det. 

Men hva hadde dere tenkt om dere hørte det? 

Anonymkode: 1582d...413

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Men så bor vi i enebolig så det er ikke så lytt. 

Anonymkode: 85c5e...707

Skrevet

Så klarer du ikke å lage høye lyder?

har forøvrig samme problem så prøver å dempe meg, helt til jeg ligger der i sengen og glemmer alt og alle 😂😂

Anonymkode: 73521...d60

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så klarer du ikke å lage høye lyder?

har forøvrig samme problem så prøver å dempe meg, helt til jeg ligger der i sengen og glemmer alt og alle 😂😂

Anonymkode: 73521...d60

Ser det står feil i innlegget; "klarer ikke å la være" skulle det selvfølgelig stå. 

Men godt å høre at jeg ikke er alene;-) 

Anonymkode: 1582d...413

Skrevet

Kjekt å bo i enebolig. 

Anonymkode: 9f31b...f59

Skrevet

Jeg bor i blokk, og ja, jeg hører det. Skulle ønske jeg slapp.

Anonymkode: 737e9...f20

Skrevet

Nei, bor selvsagt ikke oppå naboene. Og så høyt skriker ikke mine naboer hvertfall. 

Anonymkode: 4b269...b8b

Skrevet

Flere år da jeg bodde i en leilighet,hørte jeg samleie fra naboen hver natt kl 23. Det var forbausende hvor presis de var. Hver natt kl 23. Alltid 23.

Ifjor flyttet ei dama i blokken der vi bor. Jammen hun hadde høylytt sex! Åpent vindu. Alle menn var på vinduet,også i blokka ved siden av. Hun giftet seg dog og flyttet ut. 

Anonymkode: f1f16...f07

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Flere år da jeg bodde i en leilighet,hørte jeg samleie fra naboen hver natt kl 23. Det var forbausende hvor presis de var. Hver natt kl 23. Alltid 23.

Ifjor flyttet ei dama i blokken der vi bor. Jammen hun hadde høylytt sex! Åpent vindu. Alle menn var på vinduet,også i blokka ved siden av. Hun giftet seg dog og flyttet ut. 

Det siste skjønte jeg ikke helt

Anonymkode: 00e47...3fe

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det siste skjønte jeg ikke helt

Anonymkode: 00e47...3fe

Hun hadde sex med åpent vindu og skrek så mye og så lenge at hele nabolaget satt påvinduet og hørte etter. Har 3 små barn løpende i huset så vet ikke helt hva jeg skriver! 😉

Skrevet

Ikke her jeg bor nå. Men har hørt det før i rekkehus. Skikkelig irriterende, for det var på natten og jeg ville sove. 

Derimot LAGER jeg veldig høylydt sex i blokken til min elsker og alle naboene hører oss garantert. Han åpner gjerne både gardin og vindu. 🙈🙊

Anonymkode: 66197...36f

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ikke her jeg bor nå. Men har hørt det før i rekkehus. Skikkelig irriterende, for det var på natten og jeg ville sove. 

Derimot LAGER jeg veldig høylydt sex i blokken til min elsker og alle naboene hører oss garantert. Han åpner gjerne både gardin og vindu. 🙈🙊

Å gid så tøffe og frilynte vi er da! Tenk å både ha elsker og høylydt sex da. Du er skikkelig badass altså 👏👏👏

Anonymkode: 91df2...fdd

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Å gid så tøffe og frilynte vi er da! Tenk å både ha elsker og høylydt sex da. Du er skikkelig badass altså 👏👏👏

🤨

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Høylytt.

Skrevet

Det har hendt et par ganger at vi har hørt naboene ja. Bor i tomannsbolig og soveromsvinduene er nær hverandre. 

Anonymkode: 1469f...1eb

Skrevet

Student og bor i en studentby.

Vissnok har nabojenta og kjæresten ett aktivt sexliv.

Vel, jeg tror ikke at han er såååå god som hun klynker seg til, men hun er da snill å motivere han.

Anonymkode: 1b840...2a8

Skrevet

Ja iblant, og innrømmer at jeg blir litt kåt av det. Hører når hun over bruker vibratoren som også, hehe. Duringen forplanter seg liksom i veggene.

Anonymkode: 9ef65...eda

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja iblant, og innrømmer at jeg blir litt kåt av det. Hører når hun over bruker vibratoren som også, hehe. Duringen forplanter seg liksom i veggene.

Anonymkode: 9ef65...eda

I all verden? Bruker hun trykkluftbor? 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

I all verden? Bruker hun trykkluftbor? 

Jeg hører når telefonen ringer i leiligheten over meg, hører den ringer og jeg merker vibreringen

Anonymkode: b0651...b78

Skrevet

Hørte naboene da jeg bodde i blokk og  vinduene våre var 2 meter fra hverandre.

Hører ingen nå.

Anonymkode: d8e66...6ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...