Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #1 Skrevet 11. mai 2018 Jeg har på en måte ikke hatt så mange sexpartnere i livet mitt😩 Kjæresten min sin forhud dekker glans og fortsatt er det igjen en "tupp"'på noen cm av hud. Ikke pent 🙊 Har han mye, eller skal det være sånn? Anonymkode: 36948...0a9
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #2 Skrevet 11. mai 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har på en måte ikke hatt så mange sexpartnere i livet mitt😩 Kjæresten min sin forhud dekker glans og fortsatt er det igjen en "tupp"'på noen cm av hud. Ikke pent 🙊 Har han mye, eller skal det være sånn? Anonymkode: 36948...0a9 Skal og skal. Mennesker er forskjellige. Som regel skjules ikke glans i erigert tilstand. Men man kan jo trekke forhuden opp eller ned. Det er jo bare å dra den tilbake? Hvis den ikke er veldig trang? Anonymkode: 60c51...19f
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2018 #3 Skrevet 12. mai 2018 «Ikke pent»? Unnskyld meg, men har du sett på musa di selv i speilet eller? Vi er ikke så delikate vi heller der det flagres i lepper i alle mulige lengder, farger og fasonger 😅 Menn er like forskjellig som oss...skaff deg Espen Ester Pirelli Benestad «penisatlas». Anonymkode: 27f71...e07
Pobie Skrevet 12. mai 2018 #4 Skrevet 12. mai 2018 Mannens forhud dekker hele i erigert tilstand. Vil si det er helt vanlig siden den kan trekkes opp og ned. Synes uansett ikke peniser er spesielt pene jeg, men så lenge de gjør jobben spiller det ingen rolle.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2018 #5 Skrevet 12. mai 2018 Det er veldig forskjellig. Har vært borti noen jeg trodde var omskjært for han hadde ikke forhud over hodet (men han var ikke det). Andre igjen har plenty. Anonymkode: f2b5f...19a
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2018 #6 Skrevet 12. mai 2018 Om den er så trang at den ikke kan trekkes tilbake er det unormalt og kan korrigeres kirurgisk. Det vil ofte samle seg mye segla (kukost) om det er slik, noe som kan gi noen ganske spenstige infeksjoner hos uheldige damer. De får ikke rengjort tilstrekkelig. Been there. Done that. Anonymkode: a3db8...265
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2018 #7 Skrevet 12. mai 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Om den er så trang at den ikke kan trekkes tilbake er det unormalt og kan korrigeres kirurgisk. Det vil ofte samle seg mye segla (kukost) om det er slik, noe som kan gi noen ganske spenstige infeksjoner hos uheldige damer. De får ikke rengjort tilstrekkelig. Been there. Done that. Anonymkode: a3db8...265 Segla?? Anonymkode: 784be...5d1
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2018 #8 Skrevet 12. mai 2018 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Segla?? Anonymkode: 784be...5d1 Smegma. Anonymkode: dd9c0...f8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå