Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #1 Skrevet 11. mai 2018 Litt desperat her. Har ikke råd til nye solbriller, og de er sporløst borte. Burde ikke være så vanskelig, jeg bor alene og ingen andre har vært her. Jeg hadde dem hjemme og ute i hagen onsdag, vet jeg tok dem med inn etter jeg hadde ligget ute i solen. Onsdag kveld skulle jeg sykle en liten tur, men fant ut at jeg ikke trengte solbrillene da. I går var det nydelig vær og jeg trengte dem - men borte er de. Lette overalt, men finner dem ikke. Har lett i dag, fremdeles sporløst forsvunnet. Så om noen ser eller har gode forslag til å lete - hjelp!!! Anonymkode: d7f69...0c8
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #2 Skrevet 11. mai 2018 Jeg ser ikke.... fordi det er så mørkt.... forsi jeg har på meg.... solbrillene dine! Anonymkode: 4a9c1...6f1
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #3 Skrevet 11. mai 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg ser ikke.... fordi det er så mørkt.... forsi jeg har på meg.... solbrillene dine! Anonymkode: 4a9c1...6f1 Ha-ha... takk for latteren Men jeg er rimelig sikker på at du ikke har vært her og brutt deg inn Anonymkode: d7f69...0c8
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2018 #4 Skrevet 12. mai 2018 Dytter litt på denne. Har fremdeles ikke funnet slobrillene og begynner å bli desperat Anonymkode: d7f69...0c8
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2018 #5 Skrevet 12. mai 2018 I en bokhylle, oppå kjøleskapet, kjøkkenbenken, inni et skap, under senga? Anonymkode: 1fee0...016
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2018 #6 Skrevet 12. mai 2018 Lett gjennom alle kleshauger, jakkelommer og bak hyller/ stoler el du kan ha lagt dem fra deg på. Hvis du ikke finner dem nå, så kjøper du noen billige fra HM el så du har til de dukker opp igjen. Ikke like gode å bruke, men beskytter like bra som dyrere. Anonymkode: fb35c...e8d
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2018 #7 Skrevet 12. mai 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: I en bokhylle, oppå kjøleskapet, kjøkkenbenken, inni et skap, under senga? Anonymkode: 1fee0...016 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Lett gjennom alle kleshauger, jakkelommer og bak hyller/ stoler el du kan ha lagt dem fra deg på. Hvis du ikke finner dem nå, så kjøper du noen billige fra HM el så du har til de dukker opp igjen. Ikke like gode å bruke, men beskytter like bra som dyrere. Anonymkode: fb35c...e8d Takk for forslag - endte på legevakten i dag, så har ikke fått sjekket noe. Men kjøleskapet var allerede sjekket inni Kjøleskapet er for høyt, så ikke oppå. Ikke under senga heller. Og bokhylla er så full at det ikke er plass til noe mer der. Takk for tips om billige solbriller også. I morgen skal jeg ta en ny runde for å sjekke. Skal ta en runde inni skap. Og det er faktisk en kleshaug jeg bare har sjekket oppå. Takk for forslag Anonymkode: d7f69...0c8
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2018 #8 Skrevet 15. mai 2018 Oh, lykke Jeg har lett overalt, jeg tømte til og med søpla, lett alle tenkelige og utenkelige steder. Borte forble solbrillene. Så jeg ga opp i går. Har brukt mye tid og energi på denne letingen (er syk), så har ikke pakket ut sommerklærne mine. Det skulle jeg gjøre i dag - og jammen dukket de opp i den lille esken med sommerklær! Hadde glemt at jeg såvidt hadde den esken fremme for å hente en t-skjorte den dagen solbrillene forsvant. Må jo bare le Takk for forslag. Fikk i hvert fall ryddet i den kleshaugen på badet som burde vært ryddet Og også i et par skap Anonymkode: d7f69...0c8
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2018 #9 Skrevet 15. mai 2018 Så bra 🙂 Da kan du nyte sola igjen 🙂 Anonymkode: 1fee0...016
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2018 #10 Skrevet 15. mai 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så bra 🙂 Da kan du nyte sola igjen 🙂 Anonymkode: 1fee0...016 Ja, deilig å kunne lese ute igjen Takk for forslagene, de motiverte meg til å fortsette å lege Anonymkode: d7f69...0c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå