Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #1 Skrevet 11. mai 2018 Har vært medlem der en stund, og det har slått meg at det absolutt alle bildene har til felles er at de ser skikkelig uappetittelige ut! Har aldri fått lyst til å lage noe jeg har sett der inne. Har meldt meg ut. Er det bare veldig vanskelig å ta bilder av mat, eller lager folk flest så ekkel mat? Anonymkode: 86687...3cc
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #2 Skrevet 11. mai 2018 Legger på meg 20 kilo bare av å lese oppskriftene der inne. Fløte-og-smør-galore😖 Anonymkode: 98947...401
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #3 Skrevet 11. mai 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Legger på meg 20 kilo bare av å lese oppskriftene der inne. Fløte-og-smør-galore😖 Anonymkode: 98947...401 Akkurat det får nå være greit. Folk legger vel ut det de synes er godt, og da er det gjerne noe fett i. Er vel ikke samme personen som legger ut alt? Men jeg synes det er merkelig at alt fra lapskaus til kaker ser bortimot likt ut på bildene! Anonymkode: 86687...3cc
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #4 Skrevet 11. mai 2018 Mulig det smaker godt men å dandere og presentere maten kan de ikke nei. Nå skal det sies at det vi ser bilde av på «ekte matbilder» ofte ikke er mat da. Uansett, den gruppa der er ganske verdiløs for meg. Anonymkode: 7f5f3...c31
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #5 Skrevet 11. mai 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Mulig det smaker godt men å dandere og presentere maten kan de ikke nei. Nå skal det sies at det vi ser bilde av på «ekte matbilder» ofte ikke er mat da. Uansett, den gruppa der er ganske verdiløs for meg. Anonymkode: 7f5f3...c31 Hva er det da, hvis det ikke er mat? Anonymkode: 86687...3cc
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #6 Skrevet 11. mai 2018 Det er jo Ingeb gruppe. Det er et diktatur. En dronning på topp som forventer hyllest av sine «undersåtter» og utgir stjålne oppskrifter som sine egne..vel å merke etter å ha endret et dl mål eller lignende. Latterlig og rart det ikke blir slått ned på. Anonymkode: 5707a...78b
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #7 Skrevet 11. mai 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hva er det da, hvis det ikke er mat? Anonymkode: 86687...3cc Plast, lim, konditorfarge, rekvisitter osv. Anonymkode: ee039...ddc
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #8 Skrevet 11. mai 2018 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er jo Ingeb gruppe. Det er et diktatur. En dronning på topp som forventer hyllest av sine «undersåtter» og utgir stjålne oppskrifter som sine egne..vel å merke etter å ha endret et dl mål eller lignende. Latterlig og rart det ikke blir slått ned på. Anonymkode: 5707a...78b Ei venninne prøvde å slå ned på det. Hun kildehenviste til opprinnelig oppskrift, skrev innlegg om det, sendte pm til O'Store Gudinne etc. Hun rettet også på noen påstander som ikke holdt vann. Hun ble selvsagt kastet ut av gruppen... Her skal saueflokken lyde! Anonymkode: 6f05b...52c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå