Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #1 Skrevet 11. mai 2018 Har kjent det en god stund men bare tenkt at det er normalt når den ikke er nyvasket. Men en kveld han hadde dusja og sørget for å vaske den skikkelig i håp om at jeg skulle suge han så kjente jeg fortsatt at det lukta så jeg klarte det ikke. Noe må jo være galt? Anonymkode: afd99...f77
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #2 Skrevet 11. mai 2018 Sopp, en infeksjon , ikke vaska godt under forhuden???? Anonymkode: 82bb1...c0b
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #3 Skrevet 11. mai 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sopp, en infeksjon , ikke vaska godt under forhuden???? Anonymkode: 82bb1...c0b Sopp lukter ikke. Det kan selvsagt være en infeksjon eller noe annet galt, men min erfaring er at sterke lukter sitter i huden, og at det ikke holder med en enkelt vaske for å få det bort. Jeg vil tro løsningen er å ikke la det gå så lang tid at det faktisk dannes lukt. Lykke til med å si det til ham, HI - det er ikke akkurat en morsom samtale å ta! Anonymkode: e28f8...95a
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #4 Skrevet 11. mai 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sopp lukter ikke. Det kan selvsagt være en infeksjon eller noe annet galt, men min erfaring er at sterke lukter sitter i huden, og at det ikke holder med en enkelt vaske for å få det bort. Jeg vil tro løsningen er å ikke la det gå så lang tid at det faktisk dannes lukt. Lykke til med å si det til ham, HI - det er ikke akkurat en morsom samtale å ta! Anonymkode: e28f8...95a Sopp lukter faktisk når man har hatt det en stund. Anonymkode: d0d4a...94a
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #5 Skrevet 11. mai 2018 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sopp lukter faktisk når man har hatt det en stund. Anonymkode: d0d4a...94a Ikke etter det jeg har lest, men jeg har ikke personlig erfaring med det. Tror uansett han ville ha merket det før det gikk så langt. Sopp hos menn klør og gir utslett! Anonymkode: e28f8...95a
Brave1 Skrevet 11. mai 2018 #6 Skrevet 11. mai 2018 Han må til legen ,og så må han vare ærlig får å få hjelp. Selv om det er små flaut. Kanskje du kan bli med han.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2018 #7 Skrevet 11. mai 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ikke etter det jeg har lest, men jeg har ikke personlig erfaring med det. Tror uansett han ville ha merket det før det gikk så langt. Sopp hos menn klør og gir utslett! Anonymkode: e28f8...95a Fotsopp lukter i alle fall. Og neglsopp! Anonymkode: 90963...7bf
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2018 #8 Skrevet 12. mai 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Fotsopp lukter i alle fall. Og neglsopp! Anonymkode: 90963...7bf Jeg er veldig plaget med sopp i lysken. Det lukter ekkelt. Klør ikke så mye faktisk, men svir da... Anonymkode: d0d4a...94a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå