Gå til innhold

Det lukter av mannens penis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjent det en god stund men bare tenkt at det er normalt når den ikke er nyvasket.

Men en kveld han hadde dusja og sørget for å vaske den skikkelig i håp om at jeg skulle suge han så kjente jeg fortsatt at det lukta så jeg klarte det ikke. Noe må jo være galt?

Anonymkode: afd99...f77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sopp, en infeksjon , ikke vaska godt under forhuden????

Anonymkode: 82bb1...c0b

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sopp, en infeksjon , ikke vaska godt under forhuden????

Anonymkode: 82bb1...c0b

Sopp lukter ikke. Det kan selvsagt være en infeksjon eller noe annet galt, men min erfaring er at sterke lukter sitter i huden, og at det ikke holder med en enkelt vaske for å få det bort. Jeg vil tro løsningen er å ikke la det gå så lang tid at det faktisk dannes lukt. Lykke til med å si det til ham, HI - det er ikke akkurat en morsom samtale å ta!

Anonymkode: e28f8...95a

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sopp lukter ikke. Det kan selvsagt være en infeksjon eller noe annet galt, men min erfaring er at sterke lukter sitter i huden, og at det ikke holder med en enkelt vaske for å få det bort. Jeg vil tro løsningen er å ikke la det gå så lang tid at det faktisk dannes lukt. Lykke til med å si det til ham, HI - det er ikke akkurat en morsom samtale å ta!

Sopp lukter faktisk når man har hatt det en stund.

Anonymkode: d0d4a...94a

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sopp lukter faktisk når man har hatt det en stund.

Ikke etter det jeg har lest, men jeg har ikke personlig erfaring med det. Tror uansett han ville ha merket det før det gikk så langt. Sopp hos menn klør og gir utslett!

Skrevet

Han må til legen ,og så må han vare ærlig får å få hjelp. Selv om det er små flaut. Kanskje du kan bli med han.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke etter det jeg har lest, men jeg har ikke personlig erfaring med det. Tror uansett han ville ha merket det før det gikk så langt. Sopp hos menn klør og gir utslett!

Fotsopp lukter i alle fall. Og neglsopp! 

Anonymkode: 90963...7bf

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fotsopp lukter i alle fall. Og neglsopp! 

Anonymkode: 90963...7bf

Jeg er veldig plaget med sopp i lysken. Det lukter ekkelt. Klør ikke så mye faktisk, men svir da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...